Este duminica, am fost la florăria din oraș să cumpăr un buchet de flori să merg la mormântul tatei cum fac în fiecare sfârși de săptămână.
Când ajung acolo i-au florile uscate si le pun pe cele noi , aprind lumânări și îi povestesc ce am mai făcut :
- Bună tată.
- Am venit cum ți-am promis.
- Și am adus flori care miros.
- Săptămâna asta mi-am făcut doi prieteni noi.
- Am intrat în echipa de baschet si de volei.
- Pe cea mai bună prietenă o chiama Lena , iar pe celalalt Cristian Teodorescu...
- Săptămâna viitoare o să vin cu Lena .
- Să ști că e foarte de treaba...
- De ce nu îmi spui nimic?
- Am înțeles...
- Te iubesc mult, sper ca ști asta !
După ce am pupat Piatra funerară a tatei am chemat un taxi să mă ducă la un petshop să îi cumpăr lui Scăpărici bobițe și șampon.
După 2 ore de cumpărături ajung acasă las cumpărăturile în bucătărie la locul lor și mă duc în cameră să mă schimb în niște haine puțin ponosite și cobor în grădină să o ajut pe mama la curățenie :
- Mamă unde pun sacul ăsta de frunze?
- În debara , vine mătușa Ana să le ia pentru îngrășăminte.
- Bine !
- Lucy ! Lucy!
- Da ?
- Te duci în cameră să îmi aduci telefonul mobil am uitat să o sun pe Simina să îmi facă o comandă de parfum.
- Vreau și eu un parfum.
- Bine dacă îmi aduci telefonul mobil.
- Bine mamă, în 5 minute .
Când urc în camera mamei vad pe noptieră o poza cu tata , o iau si ma uit la ea : ,, De ce ai plecat așa de repede" tata a murit acum 3 ani într-un accident de mașină, el era un om de afaceri foarte cunoscut și a plecat la o ședință și nu s-a mai întors. Mă gândeam așa de profund că atunci când mi-a curs o lacrimă pe obraz m-am speriat.
- Hai Lucy !
Mama mi-a rupt șirul gândurilor așa că mi-am șters repede lacrimile din ochi si am luat telefonul mamei.
- Acum .
Moartea tatei ma schimbat, acesta a murit când eu aveam 11 ani și îmi e tare dor de el ...
CITEȘTI
Ochii verzi
Teen FictionO fata ca oricare alta vine într-un liceu nou unde nu cunoaște pe nimeni , aceasta își face o prietena si un dușman , dar totul se schimbă când îl cunoaște pe Cristian Teodorescu un băiat popular în acel liceu .De aici începe adevărata poveste...