"annyeong kang mijoo"kata pelanggan tersebut." oh kang daniel??"jawab mijoo terkejut bila pelanggan tersebut sudah memusingkan kepalanya menghadap ke arah mijoo.
pejabat mijoo
"lea..tolong bawakan 2 coffee berkrim " arah mijoo,lea hanya menganggukan kepalanya lalu berlalu membuat kerjanya."so what are u doing right now?"tanya mijoo,yelah dia baru jumpa kawan dia takanlah nak gelak pukul sana pukul sini kan at least tanyalah khabar.
"I dah jadi model,actor sambilan,and macam-macam lah u macam mana pula??" tanya daniel,"pengurus cafe nilah"jawab mijoo selamba."miss coffee dah sampai"kata sana.
"masuk" jerit mijoo dari dalam,sampai je coffee tu mereka sambung borak² hal lama² diorang sampai mijoo lupa meeting dia dengan clients yang lain.
sana dah tidur atas meja,sebab dia ingat harini mijoo takde appoinment dengan siapa² harini,tiba² ada orang call."yeobseyo"jawab sana dengan mamai,"hello cik mijoo ada??"kata empunya suara."she's busy,may i know you"jawab sana lagi,"i'm his client,dia kata hari ni nak jumpa I but saya tengok dia takde pun."terang permpuan dalam telefon tu.
"im sorry can u see her tomorrow because she's very busy now,im really sorry miss"terang sana lagi."oh okay saya akan mesej awak bila saya nak jumpa dia" jawab perempuan tersebut dengan lemah lembut.
-skip-
s
elepas sahaja mijoo berjumpa dengan daniel,sana terus meluru masuk tanpa ketukan."oi ada klien nak jumpa tapi esok,lagi satu hari ni kau pulang sorang aku kena awal mak aku nak jumpa aku"terang sana lagi.
mijoo hanya mengangguk faham,bila semua sudah keluar dari cafe ,seperti biasa mijoo akan menutup cafe tersebut.
-skip-
habis semua barang mijoo dah kemas terus dia turun pergi parking kereta,sebenarnya dia perasan ada orang yang ikut dia dari belakang tapi dia buat bodoh je.
sampai dia di kereta cepat-cepat dia buka pintu kereta,tapi masa dia nak buka pintu tu tiba-tiba ada sepasang tangan melingkari pinggangnya......
YOU ARE READING
My Girl[K.T.H]
Romance🌹mampukah si dia memikat hati seorang CEO yang sombong?🌹 ⌚mampukah si dia jatuh cinta but Kali kedua?⌚