🔰3🔰

11 3 2
                                    


"mijoo,saya tau awak tak fokus masa meeting tadikn???" kata taehyung apabila dia sudah duduk di tempatnya,"saya fokus encik,cuma saya tak selesa"jawab mijoo dengan muka kereknya."lagipun encik balik² pandang saya"jawab mijoo lagi.

"dah jangan bagi banyak alasan keluar,saya dah malas bazir air liur dengan awak.."jawab taehyung lagi tapi sebelum dia sambung ayat dia mijoo dah potong"bukannya kita kiss pun kenapa encik nak bazir air liur"hah dah keluar dah well kang mijoo bila cakap tak bertapis,"kang mijoo!!" terus terangkat kepala taehyung bila dia dengar mijoo cakap macam tu,"encik saya keluar dulu bye²" mijoo terus berlalu keluar.

sampai ja dia di pejabatnya dia buat tabiat dia iaitu menampar dahi kalau tak pun menghentakkan kepala di dinding,cepat² dia berjalan ke pejabatnya.

selepas dia tutup pintu pejabatnya terus dia duduk membelakangi pintu tu."ish celuparnya kau wahai mulut"kata mijoo keseorangan sambil menepuk-nepuk mulutnya,sekali pandang macan orang sewel.

knock knock

bunyi ketukan pintu dengan cepatnya mijoo melarikan diri dari pintu tersebut,tiba-tiba pintu terbuka adalah satu makhluk yang mengeluarkan kepalanya dibalik pintu tersebut."oiii aku datang mana kau mijoo??"kata makhluk trsebut,"sini"kata mijoo.terus makhluk tadi menunjukkan sepenuhnya badannya,ya sana datang nak tengok mijoo sebab tadi dia risau mijoo datang pergi cafe tadi muka dia betul² pucat.

sana pun apa lagi terus dia pergi tempat mijoo yang dibawah mejanya tu,"apa kau buat kat situ?"kata sana sambil menghulurkan tangannya ke mijoo."aku dah buat sesuatu kat boss lh"kata mijoo apabila dia dh kluar dari bawah meja,sana menarik mereka ke tempat duduk supaya mijoo dapat menceritakan segalanya.

~~~~~~~~

selepas menceritakan segalanya kepada sana, sana yang dari tadi diam akan memberikan reaksi selepas 3 saat,mari kita kira sama² ,satu,dua,tiga."APA!!!!!!,YAH KANG MIJOO KAU DAH GILA!"kan dah cakap,"aku x gila mulut ni"jawab mijoo sambil menampar mulutnya.

"so macam mana kau nak jumpa boss lain kali??" kata sana apabila 'KEJUTAN' tadi sudah redha,"macan biasalah,tapi aku malu-malu skit, ala skit je tak bnyk"jawab mijoo.

-skip-


kim's cafe

kring

bunyi pintu yang menandakan ada orang datang,terus pelayan mengambil peranan mereka."ya encik,boleh saya bantu"kata pelayan tersebut,"saya nak jumpa dengan cik mijoo dia ad??"kata pelanggan tersebut."baiklah encik boleh duduk disana dlu,saya akan panggilkan cik mijoo"jawab pelayan itu lagi,pelanggan itu hnya menganggukan kepalanya sahaja.

pejabat mijoo

"cik mijoo ada orang nak jumpa dengan cik,kat depan." kata sana apabila diberitahu dengan pelayan tadi terus dia bagitau kat mijoo,mijoo yang dari tadi melihat komputer ribanya terus mengangkat kepala apabila dia dengar ada orang dengan dia "baiklah kejap saya keluar"jawab mijoo.

-skip-

" ya ada apa-apa yang boleh saya bantu??"kata mijoo bila dia dah berdiri di tepi pelanggan tesebut,terus pelanggan tersebut berpusing menghadap ke arah mijoo."annyeong kang mijoo"kata pelanggan tersebut.

My Girl[K.T.H]Where stories live. Discover now