1.rész 'Egyedül vagyok?'

322 16 4
                                    

*Anne*

Sötétség. Vajon hol a francha vagyok? Talán a pokolban?! Akkor biztos jó helyen vagyok! Ezekkel a kavargó , pokoli gondolatokkal nyitottam ki a szemem, nehézkésen. Még itt is sötétség. Tuti a pokolban vagyok! Valami fény még is beszűrődött a szobámba. De ez nem az otthoni szobám. Körbenézve rájöttem ez egy kórházi szoba. Szuper! Hol máshol lehetnék... Gondoltam kisétálok a folyosóra, hogy utána érdeklődjek még is mit keresek itt? De már ahogy kitettem a lábam beleütköztem egy nővérbe. Csak én vagyok mindig az a szerencsétlen.. A nővér a sok bocsánatkérés közepette megkért rá, hogy fáradjak be a 'szobámba'. Mire visszafeküdtem az ágyba már ott volt előttem.
-Nos kisasszony , hogy érzi magát?
-Anne
-Tessék?
-Hívjon Anne-nak ,és úgy érzem magam mint minden normális ember aki kórházban van! -válaszoltam egy kicsit flegmán. Csak egy kicsiiit...
-Anne...tudom hogy bem túl kellemes itt , de nem véletlenül van itt!
Én csak bámultam a kórházi takarót és nem foglalkoztam a nővérkével. Miután látta , hogy épp nem érdekel amit mondott, kiment a szobából. Nemtudom mit gondolnak az emberek, hogy aki épp egy hatalmas szerelmi csalódáson van túl és fájdalmában nem eszik egyáltalán és így kórházba kerül... Ugyan hogy érezném magam, hogy a világ legjobb fiúja , Nagy Márk az az egoista tökéletességével, szakított velem. És nemtudom milyen okból... Nagyon boldogok , igazi szerelmesek voltunk , azt hittük hogy sose lesz vége de mégis... Vége.. A táplálék hiány és a szívem szanaszét törött darabjai miatt vagyok itt ahol épp vagyok..kórházban. Utáltam mindig is ezt a helyet. Ahogy ezeken gondolkoztam csak bámultam magam elé...ahogy 2 hétig a szakítás óta. Sok máson is gondolkoztam ezek mellett, de a pokoli gondolataim közül egy mézédes férfi hang zökkentett ki. Ki lesve a folyosóra megláttam Őt. Egy srácot. Mint kiderült a nővér fia. Úgy nézett ki, mint minden lány álom pasija. Tényleg jóképű fiú volt. Félreértés ne essék még mindig a szerelmi csalódás tragédiája alatt vagyok. Nem ismerem őt, egy idegen volt számomra, de megfogott benne valami. Talán a jelenléte. De az a valami nagyon megfogott!


Ez az első történetem.....és az első része 😅 Remélem tetszett! Ha igen kérlek nyomj egy "vote" -ot hogy tudjam tetszett és láttad/olvastad. Szeretnétek egy folytatás? Akkor írj 'commentet'  ha igen. 
Ölelééés 😊💕🔐✌✈

Csak Te - Only YouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora