1. Urodził się 29 sierpnia 1993 roku w Wolverhampton.
2. Ma 1,77 m wysokości.
3. Gdyby Liam mogłby wyjść za któregoś z kumpli byłby to zdecydowanie Louis.
4. Pierwsza dziewczyna, którą całował Liam, to Harriet Thompson.
5. Moje włosy robią się różowe gdy są wyprostowane - Liam.
6. Liam: następna dziewczyno Niall'a! musisz być naprawdę niesamowita, bo Niall czeka na ciebie tak długo!
7. Gdyby Liam mógł zjeść obiad z jakąkolwiek osobą, martwą lub żywą, wybrałby Johny'ego Deppa.
8. Gdyby dziewczyna prosiła mnie o użycie łyżki, zrobiłbym to, nie chcąc jej zasmucić. ~ Liam
9. Liam powiedział, że pójdzie na randkę z każdą fanką która go o to poprosi. A jeśli będzie wiele takich propozycji, urządzi zbiorową randkę.
10. Liam jest uważany za najromantyczniejszego w zespole.
11. Lubi pocałunki w szyję.
12. Liam uwielbia niebieskie oczy, dlatego woli Miley od Seleny.
13. Uwielbia gotować.
14. Liam gdy ogląda ' High School Musical ' porównuje siebie do Troya, bo tak samo uwielbia śpiewać i grać w koszykówkę.
15. Gdy kazano Liamowi wymienić 3 rzeczy bez których nie mógłby żyć powiedział: wosk do włosów, kosmetyki Clearasil i Niall.
16. Liam twierdzi, że w święta najbardziej tęskni za bąkami Niala i ciągłym chodzeniem Harrego nago.
17. Reporter: Jeśli mógłbyś uratować cokolwiek/kogokolwiek z pożaru, kogo byś uratował? Liam: moją dziewczynę
18. Liam: raz płakałem w restauracji, bo kelnerka nie pozwoliła mi jeść zupy widelcem, tylko kazała użyć łyżeczki.
19. Liam mówi, ze nie wziąłby numeru od fanki, ponieważ uważa, ze to niesprawiedliwe zadzwonić do jednej, a do innych nie.
20. Liam mówi, że jest najmniej atrakcyjny, bo jest nudny.
21. Liam chciałby polecieć w kosmos.
22. Nigdy nie zignorowałbym swojej dziewczyny – Liam.
23. Wcale nie lubię kaczek, to był żart Louis'a – Liam.
24. Chłopcy czasami nazywają Liama "terapeuta", bo daje najlepsze porady.
25. Liam był na liście rezerwowej do biegu sprintem na London 2012 Olympics.
26. ubioną czekoladą Liam'a jest Maltesers.
27. Dziewczyny są takie same na całym świecie, czyż nie? Wszystkie są piękne - Liam.
28. Liam uczył się jeździć na rowerze dopiero w wieku 8 lat.
29. Ulubiony fragment piosenki "Live While We're young" Liama to: "I know we only met but let's pretend it's love."
30. Reporter: jaka jest jedna rzecz, którą chcielibyście powiedzieć swoim mamom? Liam: mamo, robisz świetne obiady z kurczakiem.
31. Liam zaczął płakać podczas śpiewania akustycznej wersji do More Than This.
32. Liam jak był mały płakał za każdym razem gdy jego mama szła z nim do fryzjera na podcięcie włosów.
33. Liam nie lubi błyszczyku na ustach. Nie lubić całować dziewczyn które mają go za dużo.
34. Liam sprawdza twitter'a zaraz gdy wstanie. Wiadomości od fanów poprawiają mu humor.
35. Ulubiony numer Liama to 1.