Evens'ın Hayatından Kısa Özet

44 2 0
                                    

Evens bu kitabı yazanın hayali dünyasındaki ismidir. 30/06/99 Doğumludur. Hayatı bu yaşına kadar sıkıntılı ve sorunlu geçmiş... Babası evens daha aylıkken terketmiş onu. Hayatında ilk erkek darbesini babasından almıştır. Ama herşeye rağmen  çok güçlü bir kadın olmayı her zaman başarmıştır. Bir gün Brooks ile internet üzerinden tanışmış. İlk yüz yüze buluşmaya karar vermişler. İkiside engebeli geçen hayatlarını birbirine anlatacakmış. Buluşma günü gelip çatmış Evens çok heyecanlı... Kafede görüşmüşler. Evens, Brooks'ı canlı görür görmez çok etkilenmiş ama belli etmemeye çalışmış. Brooks'un karakteri gibi bir erkek dünyaya gelmemiştir bence. Brooks, kimsenin düşünmediklerini düşünür, kimsenin okumadığı kitapları okur, kimsenin izlemediği filmleri izlermiş. Bu yönleri Evens'ı ayrı bir etkilemişti. Resmen ilk görüşte tutulmuştu. Hikayeleri o gün başlamıştı. Görüşmeye devam ettiler. Bir gün gene bir görüşmelerinde Brooks çıkma teklifi etti. Sadece sözle de kalmadı, Evens'ın önünde kağıda yazı yazdı ve altını çizdiği yerleri yazmasını istedi. Evens ise yazdı. Sonunda da 'Cevabın evet ise bana sıkıca sarıl.' yazıyordu. O gün onların aşklarının başladığı gündü. Herşey o kadar güzel gidiyordu ki hayallerin içinde yaşıyor gibilerdi. Ama o acılı gün gelene kadar... Evens evde ablası ile gürültülü bir kavga etti. Çünkü kimsenin bilmemesi gereken birşeyi ablası  yüksek sesle annesine söylemişti. Evens ise kimsenin bilmemesi gereken şeyin Brooks'un bilmesi gerektiğini düşünüp ona söyleyip ayrıldı. Evens, Brooks ile geleceğe dair planlar düşündüğü için söylemişti ama sonsuza kadar onu kaybetti. Ayrılmasının sebebi Brooks'tan saklamıştı ve bu onu kötü yapmıştı. Brooks ondan nefret ettiğini ve hiçbir zaman affetmiceğini söyledi. Evens yıkılmıştı. Brooks'tan ayrı bir hayat düşünemiyordu veya düşünmek istemiyordu. Ama artık onsuz bir hayata başlamıştı. Brooks'u içinde yaşamaya karar vermişti o onu affedene kadar...

İşte Evens'ın hayatı. Şimdi usulca sevdiğini beklemekte...

EKİM DURAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin