A/N - JungshakeThatAss
Taehyung tamsiai raudonais plaukais, Namjoon ir Jin abu rožiniais plaukais, Hoseok ryžais, Yoongi mėtinės spalvos, Jimin sidabriniais plaukais, o Jungkook rudais :) Tikiuosi patiks!(Įspėjimas: įtrauktos erotinės scenos)
"Ah... Tae", Jungkook išleido gilų atodusį, po to grubiai prikando lūpą. "P-po velniais, n-nesustok", Taehyung išvertė savo patenkintą šypseną ir vėl lėtai liežuviu palietė jaunesniojo galiuką. "Mažiuk, tau tai patinka?" Jungkook išaimanavo atsakymą sugriebdamas savo vaikino plaukus, nustūmė jį žemyn savo daikčiuku. Visas kambarys prisipildė nuodemingais dejavimais. "Aš. Arti." Jis prabilo tarp gilių įkvėpimų vėl prikasdamas lūpą.
Vyresnysis vaikinas staiga atsisėdo, akys vis dar pripildytos geismo. Jungkook sunkiai atsiduso pajutęs prarastą kontaktą ir griežtai suspaudė antakius. "Kodėl sustojai?" Jis paklausė, aiškiai nusiminęs. Teahyung lėtai pakėlė savo delnus ir apgaubė mažesniojo berniuko pečius. "Nes tau reikia atsibusti, mažiuk" Jungkook suinkštė pajutęs jo prisilietimą, bet buvo gerokai sutrikęs. "Ką?" "Atsibusk, Kookie, atsibusk." Taehyung ėmė kartoti, kol švelniai kratė Jungkook.
"Rimtai, biče, kelkis." Taehyung atsiduso. Jungkook atmerkė akis su dideliu šoku jose, matydamas savo geriausia draugą persisvėrusį per jį. "Miegodamas aimanavai, apie ką gi sapnavai?" Taehyung mirktelėjo savo siaura akute priversdamas Jungkook išraudonuoti. "Apie tokius dalykus nesapnuoju tu pedofile!" Jis ėmė protestuoti, visiškai susigėdęs. "Tikrai? Jei taip, tai kas gi ten?" Taehyung nusijuokė žavingu balsu, kol rodė į matomą išsikišimą Jungkook kelnėse. Jaunesnysis išraudo dar tamsesniu raudonu atspalviu išmesdamas rankas į orą. "Užsičiaupk! Kodėl tu iš viso mane pažadinai?"
Taehyung sukikeno, pritupė ir paglostė raudonuojančio vaikino galvą. "Visi netrukus eisime valgyti, susitiksime apačioje dešimtą valandą." Ir tuo baigdamas, jis apsisuko ir išdūmė pro duris palikdamas vis dar įsijautusį Jungkook. Visa tai tik sapnas? Jis pagalvojo vis dar plačiai išsitiesęs savo lovoje. Gan ilgokai jis jau žinojo, kad turi simpatiją savo geriausiam draugui, bet niekada nebuvo turėjęs šlapio sapno apie jį. Jis giliai atsiduso, po to užmerkė akis. Tai bus ilga savaitė.
--
"Aš tik sakau, kad NCT 127 yra nepakankamai įvertinti." Hoseok nusijuokė, įgrūsdamas burnon pusę blyno. "O kaip Monsta X? Jie taip pat." Jin atkirto, po to praktiškai įkvėpdamas dar vieną blyną. Namjoon užvertė akis ir padavė servetėlę, kol klevų sirupas varvėjo Jin smakru. "Tu tikra kiaulė" jis sukrizeno, kai Jin sukando dar vieną kasnį.
Visi vaikinai sėdėjo prie Taehyung ir Jungkook stalo ir godžiai kirto pusryčius (jie gyveno kartu kaip geriausi draugai). Taehyung pažvelgė į Jungkook, kuris rodėsi visiškai įkritęs į juodąją skylę. Jis sumojavo prieš mieguisto vaikino veidą sukikendamas žvaliu balsu. Jis žaibiškai sumirksėjo ir žvilgtelėjo į Taehyung, išraudęs. "Kas?" Jis sukluso prieš kąsdamas didelį kasnį skrudinto batono. "Apie ką galvojai? Šiandien tu kažkoks keistas" Taehyung nusijuokė. Iš tikrųjų, Jungkook mąstė apie tą nuodemingą sapną, bet jis niekada to neprisipažintų savo geriausiam draugui.
"Aš galvojau apie kotedžą, kuriame apsistosime. O jei... mus užpuls Jason ar kažkas panašaus." Visas stalas juokėsi, Jimin netyčia išspjovė vandenį, kurį buvo pasiruošęs nuryti priversdamas jaunuolius juoktis dar stipriau. "Tai taip... O, Dieve, Kookie." Hoseok nubraukė džiaugsmo ašarą riedančią akies krašteliu. Taehyung veidas agresyviai pasisuko Hoseok pusėn. "Ei, tai mano pravardė jam." Jis pyktai susiraukė. "Oi užsičiaupk, taigi, jau turėtumėme judėti, jeigu norime atsirasti ten prieš naktį." Vaikinai pritardamai linktelėjo prieš atsistojant ir išnešant lėkštes į virtuvę, išskyrus Taehyung ir Jungkook.
"Pasiruošęs?" Taehyung šyptelėjo brunetui sėdinčiam prieš jį. "Tikrai ne penkių valandų ilgumo kelionei" Jungkook ilgesingai atsiduso. "Bus smagu mano dėka." Taehyung mirktelėjo prieš atsistojant. "Aš pirmas iki mašinos!" Jis sušuko priversdamas Jungkook instinktyviai sukrusti ir bėgti vytis raudonplaukį.
--
"Ar jau atvažiavom?" Mašinos gale pasigirdo Yoongi suirzęs balsas. "Yoongi, praėjo tik penkios minutės." Tylūs krizenimai buvo girdimi, kol mašinoj nestojo tyla. Jin vairavo, kol Namjoon įsitaisė šalia vairo. Vidury, kartu sedėjo Taehyung ir Jungkook, o už jų Yoongi, Jimin ir Hoseok suklusę stebėjo Pokémon. Jungkook galva sujudo link Taehyung pusės pastebėdamas, jog jaunuolio ausyse buvo įtvirtintos ausinės, kol jo akys žvelgė pro mašinos langą.
Jungkook atvertė lūpas ir prisislinko šalia. Taehyung arba nepastebėjo, arba jam nerūpėjo, kadangi jo akys vis dar buvo priklijuotos į nuolat judantį vaizdą lauke. Jungkook užkėlė kojas ant sėdynės. Jis truputį pasistųmė pirmyn, jog jo galva dabar rėmė Taehyung dešinę koją. Tik tada Taehyung pastebėjo Jungkook dėmesio troškimą.
Raudonplaukis nusišypsojo ir ištraukė vieną ausinukę. "Ką darai?" Jis sukikeno. "Pavargau." Jungkook vėl atkišo savo putlias lūpas, žvelgdamas į jį šuniuko gailestingomis akimis. Taehyung sučiupo savo telefoną, paspaudinėjo šen ir ten, kol telefonas vėl atsidūrė Taehyung kišenėje, tačiau vieną ausinukė dabar radosi Jungkook ausyje. "Dabar miegok." Jis meiliai sušnibždėjo prieš pasukdamas Jungkook galvą į kitą pusę, turėdamas puikų šansą pažaisti su jo plaukais. Jungkook jautė drugelius plazdančius jo pilve. Tai buvo jo mėgstamiausia daina. Jis užmerkė savo akis ir mėgavosi momentu, kol jo geriausias draugas, simpatija, glostė jo plaukus. Jis tikrai buvo įsimylėjęs Taehyung.
A/N- Aš:)
Nepamirškite balsuoti!:))
YOU ARE READING
Drąsa; Taekook
Fanfiction"Tada renkuosi drąsą." "Pabučiuok mane." {Veiksmas vyskta, kai Jungkook ir jo geriausi draugai išvyksta iškylauti. Jaunuoliai labai mėgsta žaisti žaidimą "Tiesa/Drąsa", bet kartais šis žaidimas išduoda per daug} Originali istorija: "Dare; Taekook" p...