Chapter 2

250 24 4
                                    

Jungkook atvėrė savo akis, kad pamatytų Taehyung prieš jį, miegantį, galva paremta į šalia esantį langą. Už lango tykojo tamsa ir tai leido Jungkook spėti, jog vaikinai artėja prie stovyklavietės. Jis tyliai atsisėdo nepažadindamas berniuko and kurio prieš kelias sekundes saldžiai snuduriavo. "Jin". Jis sušnibždėjo nužiūrinėdamas vairuotojo sėdynę. "Jis miega, paprašė, jog perimčiau vairą." Jimin balsas sklido iš mašinos priekio. "Netrukus būsime vietoje." Jungkook linktelėjo užmiršdamas, jog Jimin dėmesys buvo nukreiptas į kelią.

Jis ramiai apsidairė aplink mašiną, kurioje visi buvo giliai įmigę, tik jis ir Jimin vieninteliai nemiegą. "Taigi," Jimin pradėjo sakinį atitraukdamas Jungkook nuo jo minčių, "Tau vis dar patinka Tae?" Jungkook atsikrenkštė nuo netikėto klausimo ir vėl ryškiai išraudonavo, visiškai susigėdęs. Jimin buvo vienintelis, kuris žinojo tikruosius jo jausmus Taehyung. Jis vis dar bijojo pasakyti kitiems. Taip pat, jis galėjo šantažuoti Jimin bet kuriuo laiku ir atskleisti jo jausmus Yoongi, jei jis išduotų Jungkook. "Užsičiaupk! Jei kuris nors mus išgirs?" Jis piktai sušnibždėjo. "Oi, nutilk, visi giliai įmigę. Bakstelk Taehyung, nė nepajudės. Lažinuosi." Brunetas pasisuko ir durstelėjo Taehyung į ranką, jis nė nekruptelėjo. Jie abu tyliai sukrizeno. Buvo tylus ir trumpas momentas prieš Jimin pasisakant.

"Pabučiuok jį." Jungkook išsprogdino akis. "Atsiprašau?" "Teisingai išgirdai." Jungkook giliai atsiduso ir atsisuko į savo geriausią draugą, širdis daužėsi kelią iš krūtinės. Jis kiek suabejojo prieš pasvirdamas. Vos tik palietus Tae lūpas jis žaibiškai atsitraukė. Vaikino labui, Taehyung nepabudo. "Matai? Ar tai buvo taip sunku? Na, o dabar, kaip jautiesi?" Iš tikro Jungkook jautėsi ekstaziškas, visiškai pagautas tranzo būklėje. Vos susilietus jų lūpoms, Jungkook širdis vertėsi kulversčiais. "Aš... jaučiuosi gerai. Nieko didaus, o ko gi tikėjeisi? Kibirkščių?" Jungkook droviai sušnibždėjo. Jimin užvertė akis prieš įvažiuojant į stovyklavietės kiemą. "Koks skirtumas, mes čia."

--

"Šita vieta stulbinanti!" Hoseok sušuko prieš įbėgdamas į svetainę. Vaikinai buvo sužavėti dekoracijomis. "Yra tik trys kambariai." Namjoon nusijuokė žvelgdamas į dabar nusiminusius berniukus. Taehyung rodės vienintelis, kuris vis dar buvo laimingas. "Aš ir Kookie dalinsimės kambariu." Jis šyptelėjo, kol Jungkook gausiai išraudonavo. Savo bute abu jie turėjo atskirus kambarius. Tai bus pirmas kartas dalinantis patalpa. Jungkook buvo be proto įsiaudrinęs, bet tuo pat metu labai jaudinosi. O jei jis vėl kažką iškrės per miegus? O ką jei su rytu pakils ne tik saulė? Jungkook mintys blaškėsi. "Yoongi, nori dalintis kambariu?" Jimin sušnibždėjo šalia stovinčiam, susiraukusiam vaikinui. "Gerai." Jis tarė, pralinksmėjęs. "Taigi aš ir Jin?" Namjoon plačiai išsišiepė. Hoseok garsiai atsiduso. "Kodėl aš turiu būti vienintelis, kuriam patinka merginos?" Jis sumurmėjo, bet deja visi jaunuoliai jį išgirdo. Visi jį piktai nužiūrėjo, bet po to vaikiškai sukikeno. Iš tikro, Hoseok buvo vienintelis pripažintas "mėgstantis" moteriškąją lytį. Jungkook yra gėjus, kartu su Jimin. Yoongi - biseksualus, kartu su Jin ir Namjoon. Taehyung niekada nekalbėdavo apie savo seksualinę padėtį, kadangi niekas neklausė. Jungkook troško sužinoti.

"Vis dėlto niekas iš mūsų nesusitikinėja... Bet jei išgirsiu aimanavimą ne tik jūsų pasturgalis bus sutriuškintas." Yoongi sumurmėjo priversdamas berniukus susijuokti ir vėl. "Gerai, reikia išpakuoti daiktus." Taehyung tarė, vis dar besijuokdamas. Visi berniukai pritarė Taehyung idėjai. Jungkook pasekė Taehyung į jų kambarį, vis dar susijaudinęs. "Uh..." Jungkook prakalbo vos užėjęs į kambarį, "Kas miegos lovoje? Ji tik viena." Taehyung nužiūrėjo jį keletą sekundžių, bandydamas nuspėti jo emocijas, prieš pasisukdamas atgal į lovą. "Tu gali, aš miegosiu ant grindų" Kodėl jis taip nužiūrėjo mane? Jungkook klausė savęs, kol iškraustė savo daiktus iš atsivežto lagamino. Jis keistas.

Drąsa; TaekookWhere stories live. Discover now