"Atsikelk pagaliau." Jungkook išgirdo balsą ausyse. Jis lėtai atvėrė akis, jog pamatytų Taehyung, stebint jį, gerokai suirzusį. "Jau penkioliką minučių laukiu, kol tu atsibusi, pusryčiai jau turbūt atšalo." Jis sudėjavo, atsisėsdamas ir plaukus prabraukdamas ranka. Jungkook stebėjo jį, užhypnotizuotas jo grožio. Jis ką tik atsikėlė, bet kažkokiu būdu jis atrodė nuostabiai. Kodėl jis toks tobulas? Jungkook stebėjosi.
"Ei, atsipeikėk." Taehyung nusijuokė, kol spraktelėjo Jungkook kakton. Jungkook besišypsodamas pakratė galvą. "Duok laiko atsibusti." Jis nusiskundė prieš nustumdamas Taehyung į šalį. "Ak, nori taip?" Taehyung suurzgė juokaudamas, užšoko ant berniuko ir apžergė jį. Jis ėmė kutenti Jungkook, priversdamas jį išsiveržti krizenimais. Staiga Taehyung sustojo, išplėstomis akimis.
"Kodėl tau pasistojo?"
Jungkook nustojo juoktis akimirksniu, jo burna truputį praverta iš šoko. Ar jam tikrai pasistojo? Tai dėl apžergusio jį Taehyung. Jis sudejavo viduje, bandydamas sugalvoti išeitį, kaip išsisukti iš padėties. "Rytinė erekcija. Pasitrauk." Jungkook iš visų jėgų stengėsi vadinti, jog tai tik smulkmena. Taehyung pasitraukė į šoną, leisdamas Jungkook atsistoti ir prieiti prie atsivežto lagamino.
"O tu didelis." Taehyung tarė, jo balsas visiškai rimtas. Jungkook dėkojo Dievui, jog jo veidas buvo nusuktas nuo Taehyung, nes jis raudonavo kaip reikiant. Ar jis rimtai ką tik tai pasakė? Jis juokauja.
"Aha, žinau. Einu persirengti." Jungkook bandė nuraminti balsą, visiškai kitaip jis jautėsi viduje. Po to, kai jis surado reikiamus drabužius, jis įėjo į sujungtą vonios kambarį ir užtrenkė duris.
Agh, kaipgi aš to atsikratysiu? Jis dvejojo, žiūrėdamas žemyn, į savo šortus. Jis nusprendė, jog jis galėtų greitai to atsikratyti, kadangi Taehyung turbūt negirdės jo. Na, jis negalėjo girdėti Tae, taigi visa tai turėtų būti logiška. Jis nusimovė šortus ir trumpikes, ir atsirėmė į kambario sieną.
Lėtai, jis ėmė glostyti savo narį, išleisdamas minkštas dejones pro lūpas. Jis įsivaizdavo save jodinėjant Taehyung, greitai ir stipriai. "Ah, š-šūdas". Jis suaikčiojo, įgydamas tempą. Jo vaizduotėje, jie apsikeitė pozicijomis, dabar Taehyung grūdosi į Jungkook. "Dar, T... Ohh." Jis nutraukė save su aukšto tembro dejone. Jis girdėjo savo dejavimą augant, kai jis ėmė judėti greičiau, dabar stumdamas klubus į savąją ranką. "Stipriau, oppa." Jis suurzgė, jusdamas kulminaciją artėjant. "Taip, taip, t- šūdas." Jis nusikeikė, kol viską išleido į savo ranką, mesdamas savo galvą atgal.
--
Kai Jungkook susitvarkė ir apsirengė baltus marškinėlius ir juodus aptemptus džinsus, jis atidarė vonios kambario duris, jog pamatytų Taehyung begulintį ant lovos. Jis pastebėjo, jog jo skruostai buvo truputį paraudę ir plaukai pasišiaušę. Ką jis veikė, kol buvau išėjęs? Jungkook klausė savęs prieš atsisėsdamas šalia. "Kas gero?" Jis paklausė, matydamas, jog berniuko akys buvo užmerktos. "Oh, um..." Tae nutęsė, kiek nustebęs, jog Jungkook buvo ten. Jis atsisėdo, atsikrenkštė su juokingu veidu, kurio Jungkook negalėjo perskaityti. "Aš... girdėjau tave." Jungkook akys iššoko ir jo skruostai pasikeitė į dar tamsesnį raudoną atspalvį. "Ką?!" Jis sušuko, jo balsas kiek palūžo. "Manau, jog šis kambarys nepraleidžia garso. Ar tu negirdėjai manęs? Aš šaukiau tave." Taehyung paklausė, kiek sumišęs. "Aš-Ne, negirdėjau tavęs. Aš maniau, jog garsas ėjo abiem pusėmis..." Jo balsas nusitęsė, jis vengė akių kontakto.
"Nieko tokio, haha. Tu turi iš tikro mielų dejavimų." Taehyung nusijuokė prieš atsistodamas ir išeidamas iš kambario. Jungkook prikando lūpą, dvejodamas ar Taehyung juokavo. Ar jis girdėjo tą dalį, kai beveik ištariau jo vardą? Vos tik mintis praskriejo, Jungkook širdis nusirito į paširdžius. Nekenčiu savo gyvenimo. Ir taip, jis atsikėlė ir nukeliavo į virtuvę pusryčių.
YOU ARE READING
Drąsa; Taekook
Fanfiction"Tada renkuosi drąsą." "Pabučiuok mane." {Veiksmas vyskta, kai Jungkook ir jo geriausi draugai išvyksta iškylauti. Jaunuoliai labai mėgsta žaisti žaidimą "Tiesa/Drąsa", bet kartais šis žaidimas išduoda per daug} Originali istorija: "Dare; Taekook" p...