biraz louis'i tanıyalım

11.5K 577 205
                                    

- Favori rengi ; Koyu kırmızı.

- Havuç'u çok seviyor.

- 'Vibes' kelimesini kullanmayı çok seviyor. Bunun anlamı 'Heyecan'.

- Pizza Hut'taki 'Kurabiye Hamuru' favori yiyeceği.

- Hannah Walker'dan ayrıldıktan sonra hiç bir kızla öpüşmedi.

- Harry Styles ve Louis Tomlinson çok iyi bir çiftler.

- Büyümekten nefret ediyor. Eğer bir özel gücü olsa bunun ; 'Sonsuza Kadar Genç Kalmak' olmasını isterdi.

- Louis'in Doncaster'da yaşayan arkadaşları onu 'Lewis' adıyla çağırıyordu. Çünkü herkese isminin bu olduğunu söylemişti.

- Her zaman annesi ile çay içmeyi çok sever.

- Hiç erkek kuzeni yok.

- Twitter hesabını, '22 Ekim 2009' tarihinde oluşturdu.

- Bir keresinde vampir olmanın nasıl bir duygu olduğunu merak edip birisini ısırmış.

- Twilight - New Moon filmini izledikten sonra tüm gün Edward gibi davranmış.

- Louis'in 5 favori şarkıcısı ; The Fray, James Morrison, Pink, Adele ve Katy Perry.

- Çocukken odasının duvarlarında 'S club 7' posterleri vardı.

- Louis hayranlarının yazdığı hikayeleri gerçekten çok seviyor, bazılarını çok eğlenceli buluyor.

- Eğlenceli kızlar ona her zaman çekici gelmiştir.

- En kötü alışkanlığı tırnaklarını yemesi.

- "Seninle evlenirdim, Harry."_Loui

- Bazen aptal gibi davranan kişileri seviyor.

- En büyük isteği ileride, geride bıraktığı hayata bakıp düşünmek ; 'Hayatım boyunca çok eğlendim!' :) demek.

- Louis havucu seven kızlardan hoşlanıyor fakat salatalığı seven kızlardan hoşlanmıyor.

- Bir maymun beslemeyi çok istiyor.

- 27 yaşında evlenip çocuk sahibi olmak istiyor.

- Louis ilk kez 10 yaşında öpüşmüş ve kızın adı ; Nicola Webster. Louis’e göre ilkokuldaki en seksi kızmış.

- Louis’in en sevdiği Katy Perry şarkısı ; Firework.

"Dünyada ki her kız güzeldir, bu değişmez bir gerçek." - Louis.

- Louis çocukları çok seviyor.

- İlk konseri ; Busted konseriymiş.

- Bir röportajda bir kızın heyecana sahip olması gerektiğini söylemiş. Daha sonra bu kelime onun sloganı olmuş. - Vibes -

- Louis kısa olduğunu düşünüyormuş ve bazen topuklu ayakkabı giyebilmeyi diliyormuş.

one direction diyaloglarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin