*piesa*
Jade: Da... piesa imi place, culoarea rujului imi place, dar nu in combinatia asta. Bluza e prea larga, arata impreuna cu acea nuanta mai intensa de rosu, ca o camasa de noapte, nici fusta nu imi place, pantofii stau in acelasi caz ca rujul, iar manichiura imi place.
Tiana: În opinia mea, ținuta este de un kitsch imens, totuși pare că îți asumi acest lucru iar asta este de admirat. Felul în care ai asortat rujul cu fusta și geanta mă omoară! Vrei să mor? Perle.... de ce perle? De ce trebuie neapărat ca pantofii să fie de aceași culoare cu 'perdeaua' aia? Manichiura chiar nu îmi place. Coafura este corectă, pentru că nu am ce zice mai mult. M-ai dezamăgit!
Alexandra: Cred ca voi incepe cu accesoriile. Cerceii aceia micuti se pierd prin coafura putin prea lejera,colierul nu ma da pe spate,husa e cam colorata,poseta e ok,iar unghiile mergeau simple. Machiajul e cam intens,pantofii i-am pus si eu la o tinuta,insa aici,cu bluza aia mega larga si fusta ce zici ca e o simpla bucata de material,nu merg prea bine. Scuze ca am criticat dur din prima,dar sunt doar sfaturi pentru viitor,sper sa tii cont de ele.
CALIFICATIVE:
Jade: Nu ai stil!
Tiana: Nu ai stil!
Alexandra: Scuze,astazi nu ai stil.
Daca va place de Artemis si tinutele ei, votati 6 in privat!