Chapter 2

1K 92 2
                                    

Aung Khant's POV

"အန္တီ ..အေရွ႔မွာ အခ်ိန္ပိုင္း အလုပ္သမား အလုိရွိတယ္ ကပ္ထားတာေတြ႔လို႔ ၊ ကၽြန္ေတာ္က မနက္ပိုင္း ကေလးေတြကို က်ဴရွင္သင္ပါတယ္ ခုခ်ိန္ကေနစျပီး ဆိုင္ပိတ္မယ့္ခ်ိန္ေလာက္ထိ ကို အားပါတယ္ အဲ့ခ်ိန္တြင္းကို အခ်ိန္ပိုင္း အလုပ္သမားေခၚပါသလားခင္ဗ်ာ ....."

ကၽြန္ေတာ္တစ္ကိုယ္ေတာ္ non-stop ေျပာလိုက္၍ ေကာင္တာတြင္ ထိုင္ေနေသာ အန္တီၾကီးကျပံဳးလွ်က္

"အရင္ဆံုးထိုင္ပါဦး သားရယ္ ၊ အန္တီလဲ ညေနပိုင္း ကေန ညထိပဲ လူလိုတာ အရင္ အလုပ္သမားေလးက တျဖင့္မွာ အခ်ိန္ျပည့္ အလုပ္ရသြားလို႔ အလုပ္ထြက္သြားတာနဲ႔ အန္တီလဲ လူသစ္ရွာေနတာ၊ သားအေၾကာင္းေလးနည္းနည္းေျပာပါဦး ......."

"ဟုတ္ကဲ့ ကၽြန္ေတာ့္နာမည္က ေအာင္ခန္႔လင္းပါ အသက္က ၂၂ သခ်ၤာနဲ႔ ေက်ာင္းျပီးထားတာပါခင္ဗ် ဒီဘက္ အေနာက္လမ္းမွာ ေနပါတယ္ ......"

ကြ်န္ေတာ္သတိအေနအထားနဲ႔ ၀င္ထိုင္ရင္း ေျဖေတာ့ အန္တီက သေဘာက်စြာျဖင့္

"သားကို သေဘာက်ပါတယ္ကြယ္ အဆင္ေျပမယ္ဆိုရင္ မနက္ျဖန္ ညေန ၅နာရီေလာက္ စျပီး ဆိုင္ထိုင္ေပးေစခ်င္တယ္ ...."

"ဟုတ္ကဲ့ ေျပပါတယ္ .. ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ခင္ဗ် ....."

ဆိုင္ရွင္ အန္တီက နွစ္လိုဖြယ္ အျပံဳးနဲ႔ ျပံဳးျပရင္း

"ရပါတယ္ကြယ္ ......"

ဆိုင္ထဲမွ ကၽြန္ေတာ္ျပန္ထြက္လာခဲ့သည္ ။။။

***** *****

သူ႔ေရွ႔မွာ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ခဲ့ဖူးတာေတြ အသည္းကြဲခဲ့တာေတြ ရွိေပမယ့္ သူ႔လို ျမင္ျမင္ခ်င္းသေဘာက်ႏွစ္သက္မိတဲ့ သူေတာ့မရွိခဲ့ဖူး အဲ့သည္လို သေဘာက် ႏွစ္သက္မိတဲ့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္အံၾသမိတယ္၊ ဒီတိုင္းသာမန္ေလာက္ျပံဳးျပတဲ့ အျပံဳးတစ္ပြင့္က ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႔ ရင္ခုန္သံေတြကို လ်င္ျမန္ေအာင္ ျပဳစားႏိုင္တာက ထူးဆန္းလြန္းတယ္ ... ကၽြန္ေတာ္ ရင္ဘက္ေပၚ လက္ဖိရင္း အသက္ျပင္းျပင္း တစ္ခ်က္ရွဴကာ ( ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ သူနဲ႔ရင္းႏွီးခ်င္တယ္၊ သူ႔ရဲ႔ အေၾကာင္းေတြကို ပိုပိုျပီး သိခ်င္တယ္၊ သူ႔ရဲ႕ ခ်စ္သူျဖစ္ခ်င္မိတယ္၊ )

Love is... (completed)Where stories live. Discover now