Iar in spital..

463 29 2
                                    

Am revenit! Scuzati.mi greselile de scriere.

Stateam langa patul ei,mana mea era impletita cu a ei, e asa frumoasa cum de n-am vazut-o pana acum..ce tot zic am vazut-o, de ea obijnuiam sa fac misto zi de zi pana au aparut problemele..nu ca nu m-as' fi luat de ea in continuare doar ca eram prea preocupat cu acele probleme.

Cufundat in ganduri nici nu observasem ca deschisese ochii.

- Ce caut eu aici? spune ea alarmata.

- Hmm..pai o lama, incheietura ta, baie si o minte bonlavaa care facee asta!

- Ce iti pasa tie?! isi trase mana din a mea si incerca sa se ridice din pat.

- Nu stiu de ce dar imi pasa!

- Sa nu-ti mai pese.

Am fost intrerupti de sunetul telefonului meu, era Jack cine altcineva..am iesit din camera spitalului si am raspuns.

- Da boss!

- Cum sta treaba cu Liv?

- amm, pai nu stiu.. poate ar trebui sa o las la urma si sa ma ocup de Ruxi.

- De ce? Nu se poate, Liv urmeaza si pe ea o omori daca nu vrei sa se af....

- Bine gata am inteles, o omor pe ea!

* Apel incheiat*

- Sa omori? Pe cine?

- P-pe nimeni, hai sa te duc acasa. am luat-o de mana si ne-am indreptat spre iesire.

- Nu pot sa merg acasa cu bandajul asta la mana. trebuie sa-l dau jos

- Nuu, mai bine vii la mine sii...le spui parintilor tai ca esti la o prietena ok?

- Ce prietena? eu nu am prieteni!!!

- Acum ai!

S-a uitat lung la mine, apoi mi-a aruncat un zambet fermecator..deci e de acord cu mine.

Dupa 20 de minute, am ajuns in fata casei mele..faimoasa mea casa.

- Intra, vei sta in camera cu mine! Trebuie sa fii mandra pentru ca esti singura si ultima fatacare mi-ai atins patul .

- Da sigur...si de ce sa stau in camera ta?

- E casa mea. Eu comand!

Nu a mai  zis nimic, poate ca am fost prea autoritar..dar asta e! Ar trebui sa-mi multumeasca ca acum inca traieste, nu pentru ca a incercat sa se omoare ci  pentru ca inca o tin eu in viata!

- Eu o sa fiu la subsol, am treaba cu niste prieteni..ramai aici si sa faci liniste!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Perspectiva lui Liv

Dragut din partea lui sa ma primeasca la el acasa..dar de ce m-a luat asa tare..cu statu in camera lui..in fine o sa stau aici cuminte, pana o sa se intoarca el. Mereu mi-a placut Josh, in ciuda faptului ca se zvonesc numai lucruri urate despre el, eu mereu am crezut in el .. stiam ca nu e un om rau..si cred ca sunt indragostita de el..dar asta e imposibil..

Of..e 1 si Josh nu s-a intors..oare ce face la subsol?! o sa merg sa vad chiar daca o sa.mi para rau.

Coboram usor scarile ajungand in fata unei usi, am tras putin cu urechea dr nu se auzea nimic..asa ca am deschiso si am intrat cu incredere..ce-a mai mare prostie a mea.

- J-J-Josh..ce e aia?!

Am ramas socata, el se i-a de mine ca ma tai si el  ce face..defapt e mult mai grav ce face el.

- Ce e aia Josh? Am ridicat putin vocea fiind ingrozita.

Victima apeluluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum