Liv P.O.V
M-am trezit dimineata cu o durere ingrozitoare de cap si al naibii de singura, nu sunt nici de o saptamana aici si el deja ma lasa balta..halal iubit.
Mi-am facut rutina de dimineata si m-am indreptat spre bucatarie pentru o gustare, pe frigider era prinsa de un magnet o hartiuta.
''My love, am treaba. NU MA SUNA! iti dau mesaj cand termin.''
WOW, ar trebui sa imi fac griji?! Doar nu s-o fi dus la alta fata sau ceva gen nu? el pe mine ma iubeste nu?
Mda, nici eu nu mai stiu tot ce stiu e ca il iubesc mult, foarte mult. Saptamana asta s-a purtat foarte ciudat, primea telefoane misterioase era mai mereu nervos a primit si cateva vizite din partea unor tipi mai putin prietenosi care sincer m-au speriat foarte tare dar atingerile lui Josh m-au calmat instant. Enervante sunt apelurile mamei din 5 in 5 minute poate si mai des daca nu ma insel nu inteleg de ce ma dadaceste atat poate din vina ei nu am niciun prieten si sunt cea mai 'naspeta' fata din scoala..De urata nu sunt urata cel putin asa cred problema mea e reputatia de tociala inca din scoala primara. Daca ai dobandit-o nu mai scapi usor de ea.
Afundata in ganduri nici nu realizez ca cineva suna la usa de 10 minute incoace. Sa raspund, sa nu raspund...Josh mi-a spus sa nu deschid nimanui si sa nu ies nicaieri dar...el de ce are voie sa plece oriunde vrea si cu cine vrea?!
Invart usor usa cheia in broasca, apas pe clanta si booom.
Tip sexy la un metru distanta de mine.
- Buna!
- Hei, presupun ca il cauti pe Josh.
- Exact.
- Nu e acasa, cine sa-i spun ca l-a cautat?
*Mna, incerc si eu sa fac pe interesanta*
- Fratele lui. imi spune acesta in timp ce isi aranjeaza parul ala blond cu o lungime perfecta ahh si ochii aia..INCETEAZA!
- Sunt frumos, stiu.
Ups.
- Si modest, desigur.
- Nu stiam ca fratele meu are o iubita asa draguta ca tine, si atat de nesuferita incat ma tine la usa mai bine de 5 minute. spune acesta accentuand ultima fraza.
- Ahh da, scuze. Intra!
Nici nu am apucat sa inchid bine usa ca el deja era tolanit pe canapea.
- Nu stiam ca Josh are un frate.
- Nimeni nu stie.
- De ce?
- Complicat, fii draguta si adu-mi un pahar cu apa.
- Poftim?!
- Sunt sigur ca ai auzit, eu nu repet a doua oara.
Arogant sexy cu par perfect, te-ai pus cu cine nu trebuie!
-Uite-ti apa! Spun in timp ce o vars fix pe pantalonii lui de firma.
-Esti, Esti, Estiiiii nebuna!
- Doctorul inca nu a confirmat asta.
- o sa mi-o platesti, spune acesta in timp ce pleaca nervos spre o camera in care nu am intrat niciodata.
Ar trebui sa-mi fie frica? ..... nee
Toataa ziua am petrecut-o urmarind seriale tampite la tv in asteptarea lui Josh care ezita sa apara.