Edward:-Orice fata are tupeul sa insele!
Eu:-Unele da dar nu toate!Eu n-as putea sa te insel!Te iubesc Edward!
Edward:-Si eu te iubesc Bella!Si chiar din acest motiv daca as afla ca ma inseli mi-as pierde controlul!
Eu:-Edward,hai si tu la scoala.O sa vezi ca eu si Raphael suntem doar prieteni.Te log flumos!
Edward.pov
Am incredere in Bella dar niciodata nu se stie ce se poate intampla.Nu pot sa-i rezist!A facut o fata de catelus trist si o voce de copil.O s-o las la scoala dar mereu voi fii langa ea!
Eu:-Te las,dar sa stii ca mereu voi fii langa tine!O sa fiu ca o lipitoare!
Bella:-Ok,ok!😂
Edward:-Hai sa ne culcam,maine la ce ora te trezesti?
Bella:-La 7,te voi trezii la 6 ca sa poti vana,ok?
Eu:-Ti-am mai spus Bella,vampirii nu pot dormii
Bella:-Si ce faci toata noaptea?
Eu:-Ma uit la tine
Bella:-La naiba!
......
Bella.pov
Este ora 7 dimineata si ca deobicei Edward nu este langa mine.Imediat trebuie sa se intoarca de la vanat.Ma ridic din pat si imi fac rutina zilnica.
...
Aud cum usa de la camera se deschide,ma duc sa vad cine e si in camera il vad pe Edward cu un picior de porc in mana
Eu:-Aaaaaa!!
Edward:-Hooo!Fricoasa mai esti!
Eu:-Lasa-ma!Cum poti sa mananci carne cruda?!
Edward:-Cu dintii
Eu:-Ce raspuns interesant!😒
....
Am ajuns la scoala!!Iupiii!!Dupa ce intram in scoala ne ducem la directoare ca sa ne luam cheile de la dulap si orarul
Directoarea:-Sunteti frati?
Eu:-D..
Nu apuc sa spun ca Edward mi-i i-a inainte
Edward:-Nu suntem frati.Suntem un cuplu
Eu:-Aha
Plecam din birou si ne ducem la dulap.Pe hol il intalnesc pe Raphael.Alerg ca o nebuna in bratele lui si il pup pe obraz.O nu!!Am uitat ca in spatele meu se afla Edward!
CITEȘTI
Prințul și aleasa
VampireBella este o fata obisnuita din Marea Britanie,pana cand il intalneste pe Edward,printul vampirilor,fiul reginei Anastasia si regele Daniel Edward este un baiat caruia ii place clubul si fetele,el niciodata nu s-a indragostit pana ce a intalnit-o pe...