Prolog

62 7 0
                                    

     -Annie este timpul sa te trezesti ! O aud pe mama strigand din bucatarie .

     -Imediat mama ! Ii raspund cu o voce ragusita .

Ups ! Ce nepoliticoasa sunt , am uitat sa ma prezint . Eu sunt Annie De Fonteur . Sunt o fata normala de 16 ani , am parul blond deschis , ochii de un negru impecabil , invat la un liceu oarecare .

     Singura problema este ca pamantul nu mai este un loc sigur de cand am fost fraieriti de acei vampiri .

      Acei sugatori , acum 1000 de ani , ne-au  pacalit stramosii si i-au facut sa creada ca daca le vor deschide o poarta catre lumea noastra toti vom traii in pace , insa s-au inselat . Vampirii aceia ne-au invadat lumea noastra pasnica si am fost obligati sa le devenim sclavi . Au folosit o vraja pentru a ne acoperi minunatul nostru soarele deoarece le slabea puterile . Acum insa putem iesi afara , la scoala , dar daca suntem prinsi de un vampir doritor de sange nu ne putem opune . Cei care se opun vampirilor ajung la "purificare" , asa numesc vampirii metoda pe care o folosesc pentru ai reeduca pe cei ce nu respecta regulile . Cei mai multi insa nu mai ies intregi de acolo .

In fine , gata cu istoria .

     Ma duc sa ma pregatesc pentru scoala . Imi iau un tricou foarte dragut cu niste pisicute si niste blugi mulati . Imi pun niste machiaj la discretie dupa care imi iau ghiozdanul , ii dau un pupic mamei mele si ma indrept spre minunata mea scoala .

--------------------------------------------

Ce parere aveti ? Aceasta este doar o "introducere" a povestii mele . P.S :scuze pentru greselile gramaticale dar am scris poveste dupa telefon .

ASTEPT PARERI ^^

Viata fara de sfarsitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum