Ep 1 . Of scoala , te urasc !

82 7 3
                                    

Buna lume ! Am venit in sfarsit cu un capitol din viata fara de sfarsit .

Daca am putea strange 5-10 like as ramane recunoscatoare

_____________________________________________________________

     Cobor pe scarile care pareau ca nu se mai termina uitandu-ma pe pe geamurile fumurii cu ramele din lemn de stejar foarte frumos decorate cu diferite inscriptiuni pe ele .. Ajung jos si ma indrept cu cea mai mare graba spre masina mea . Nu-mi doream sa  intarzii la scoala , sau mai rau , sa fiu prinsa de un vampir .Este adevarat ca toti cred ca vampirii arata ca niste ''ingeri'' , dar eu nu cred asta . Mai toti au piele alba ca spuma laptelui , niste trupuri bine formate si puternice , au ochii de niste culori foarte intense . Toate tarfele care isi doresc putere nu asculta de nimeni si sar in bratele lor , acestia isi fac de cap cu ele , dupa care le seaca si gata .

     Ma indrept spre masina infiorata oarecum de gandurile mele dupa care ma indrept spre liceul meu monoton unde avea sa fiu numita ca deobicei tocilara scolii , insa asta nu ma deranjaza . Nu stiu cum am primit porecla asta sau cand am primit-o dar un lucru este sigur , niciodata nu se va schimba deoarece intotdeauna voi invata de nota zece , nu chiulesc , nu fac nimic ce mi-ar putea strica mediile .

     Dupa un drum de aproximativ 5 minute ajung la scoala . Imi parchez masina si ma indrept spre curtea scolii . La intrarea in scoala sunt intampinata de o scena pe care o vad de multe ori intr-o zi , o fata de la noi din scoala este lasata fara grai de catre un vampir , privesc indiferenta si imi continui drumul , stiind ca nu am ce sa fac .

     Minute in sir am stat pe banca de langa usa catre scoala , asteptand sa se sune si sa pot intra in scoala , fiind constienta ca eram barfita pe la spate si nu imi placea asta . Ma uit in curtea scolii si observ din intamplare cum o colega de a mea , de fapt , cea mai buna prietena a mea statea pe banca de vizavi si vorbea cu un baiat care parea de varsta mea . Ma uit mai atenta la el si imi dau seama ca nu il mai vazusem pana acum ... avea parul blond , niste ochi albastrii , pielea alba , mdea , era un vampir .

     I-am analizat o vreme indelungata pana ce clopotelul se suna , acestia pierdandu-se printre multimea de oameni .Ajunsa in clasa si ma asez la locul meu , asteptand ca ora sa inceapa .

     -Ce face ciudata clasei ? Aud vocea deja cunoscutei mele tarf .. .adica colega care se presupunea a fi '' populara '' clasei . Imi ridic capul alene dupa care ii arat o privire de genul '' Daca ma enervezi astazi , te omor '' , aceasta intelegand si plecand cu coada intre picioare , eu asezandu-ma inapoi cu capul pe banca . Da , sunt privilegiata de catre profesori , daca cineva imi face ceva , profesorii se asigura ca ii vor lasa repetenti .

     Ma uit in jur si o vad pe Bianca , prietena mea de care v-am povestit mai devreme .

    -Ce faci Bibi ? Eu intreb eu luandu-mi o carte micuta pe care o tineam din nu stiu ce motiv in giozdan si incep sa o citesc .

    -Bine , zise ea cu capul in nori .

    -La ce te gandesti ? o intrb eu dorind sa aflu mai de ce era asa ganditoare .

    -Erm ... La nimic .

    -Esti sigura ?

    -Dap , oricum , ce mai faci ?  Ma intreaba ea incercand parca sa evite orice alta intrebare legata de un posibil vampir , ea stiind ca eu nu ii suport .

    -Bine ! Auzi , cine era baiatul cu care vorbeai mai devreme ?  Este iubitul tau ? O intrb eu observand cum la cuvantul iubit a inceput sa roseasca .

    -Nu ! El este un coleg nou vampir care a venit aici de curand din lumea lor .

_________________________________________________________________________

Ei , ce parere aveti ? Va place ? Continui sau nu ?

Va astept parerile !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 13, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata fara de sfarsitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum