Kadangi mokyklos nebelankiau, man nebereikėjo jaudintis dėl mokslų. Aš baigiau 12 klasių ir man to užteko. Tėvai norėjo, kad lankyčiau universitetą, bet aš nesutikau. Dabar tiesiog gyvenu savo gyvenimą. Tiesa, šiandien penktadienis. Turbūt, kaip ir kiekvieną penktadienį, varysiu su geriausia drauge į klubą. Ji tokia pat kaip ir aš - paleistuvė, kekšė ir taip toliau. Galbūt įdomu iš kur aš gaunu pinigų? Aš užsidirbu iš vienos nakties nuotykių. Aš ir mano draugė. Man nesvarbu koks vyro amžius, man svarbu gauti malonumą ir pinigų. Tiesa, turiu dukrą. Jai 4 metai. Aš jos atsisakiau kaip tik po gimdymo. Taip, taip. Po gimdymo aš jos net akyse nemačiau. Aš ją pagimdžiau, kai man buvo 17, o dabar man 21 metai.Tėvai labai pyko ant manęs. Nusprendžiau parašyt savo draugei Dianai.
*Labukas, pasiruošusi šiandien varyt užsidirbt?*
*Žinoma ;) nusipirkau kai ką, kas traukia vyrus*
Jeah, jau žinau turbūt mini sijonas, iki bambos maikutė, tinklinės pedkelnės ir kablai.
*Šaunu, tai susimatysim vakare?*
*Jeah*
Pasiiemiau savo tašę ir susidėjau visus būtiniausius daiktus. Tėvai nežino, kad aš uždarbiauju iš vienos nakties nuotykių. Ir neturi žinot. Nusprendžiau varyt pas Dianą. Nulipau laiptais į virtuvę, tėvų ten neradau. Parašiau laiškelį ir palikau virtuvėje ant stalo.°Klube°
- Kurį imsi?! - bandžiau perrėkt garsią klubo muziką, kai stebėjom vaikinų būrį.
- Turbūt tą brunetą! - surėkė man į ausį, rodydama pirštu į žavų vaikiną.
- Gerai, einam prie reikalo! - surėkiau atgal ir mes išsiskirstėm.
Priėjau prie žavaus juodaplaukio vaikino.
- Gal nori pasilinksminti? - sumurkiau jam į ausį.
Jis pačiupo mane už rankos ir nusivedė link tualetų.
- Tai ką ten sakei,-meiliai pašnibždėjo man į ausį.
Nieko netarusi pradėjau čiupinėt jo penį. Jis išleido tylią aimaną. Aš nejučiom šyptelėjau. Numovusi jam kelnes ir trumpikes, truputį pasmaukiau. Atsiklaupiau ant kelių ir pradėjau jam čiulpt.
ESTÁS LEYENDO
Man tai nerūpi
RomanceMerginos istorija, kuriai buvo ant visko nusispjaut. Ji neklausė savo tėvų, nors gyveno su jais. Ji buvo turtingų tėvų išlepinta. Kai jai buvo 14 metų, ji pradėjo maištauti prieš savo tėvus. Bet viename klube ji sutiko vieną vaikiną.. Nors jai ir rū...