°23°

335 46 1
                                    

The Top Ten in yaptığı listeye göre;

'Tüm zamanların en iyi kız grupları'

#1 GIRLS' GENERATION.

"Onlar halen en popüler asyalı kız grubu. Onların her şarkısı olağanüstü bir hit oldu. Onlar tüm zamanların en iyi kız grubu.

Girls' Generation tüm zamanların en iyi kız grubu. Onlar diğer kız gruplarının yenmesini bırak yakınına bile yaklaşmayacağı #1 numaralı kız grubu. Onlar Justin Bieber, Lady Gaga, One Direction, Demi Lovato, Selena Gomez vb isimleri geçerek YouTube  Music Awards kazanan ilk ve tek Koreli oldu. Girls' Generation ayrıca 'Ulusun kız grubu' olarak biliniyor. Bilboard onları ' Dünyanın en büyük kız grubu' ilan etti. Onlar ayrıca 'Kpop'ın efsaneleri' ve 'Kpop'ın kraliçeleri' olarak biliniyor. Neredeyse 10 yıldır bir aradalar. Önceden en uzun süreli kız grubu 5 yılla FN.K.L idi, SNSD onları ikiye katlayarak geçti.

Onların şarkıları Gee, 9 hafta ard arda #1 oldu. Hem Kore içinde hem de Kore dışında oldukça tanımıyorlar. Japonya'da, Amerika'da, Avrupa'da ve tüm Asya ülkelerinde en çok tanınan asyalı kız grubu. Bu da onların ' #1 Numaralı Asyalı Kız Grubu' , ' En iyi Asyalı Kız Grubu' olarak bilinmesini sağladı.

Gerçekten kocaman bir fan kitlesine sahipler. Öylesine büyük fan kitlesi var ki erkek gruplarının arasına yer alıyorlar. Bunun üstüne 'Büyük 4lü' nün içindeler. (TVXQ-SJ-SNSD-BB)

SNSD , sonsuza kadar dünya çapında gelmiş en iyisi olacak."

ɢɪʀʟꜱ' ɢᴇɴᴇʀᴀᴛɪᴏɴ, ᴜʟᴜꜱᴜɴ ᴋɪᴢ ɢʀᴜʙᴜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin