Začátek..

19 2 4
                                    

,,HEJ Němoucho!"pokřikoval kluk v 5B.,,HEJ!!"šťouchl do sedící holčiny v lavici.Holka se chystala napsat do svého"psacího sešitu" odpověď,ale nemohla dopsat.,,Já nechci žádné psaníčko chudinko!To neumíš ani mluvit?!"vyjel po ní a zatáhl ji za vlasy.,,Ahh!"vyjíkla bolestí.Kluk ji z ucha odrthl naslouchátko a hodil jej na zem.,,haha Blbko!"vysmála se jedna z holek.

Holčině začali téct po tváři kapky od slz.Sáhla si na své ucho,kde byl její "přístroj" a sebrala naslouchátko.Po celý den ve škole dělala,že je vše v pořádku a stále se usmívala....


,,Sayami..jak jsi to mohla rozbít..?"ukázala znakovou řečí otázku Sayamina mamka. =Když jsem přecházela přes silnici,tak mi to vypadlo z ucha,..asi jsem si to málo utáhla..omlouvám se=napsala mamce na papír.,,Aha...n-no doufám,že říkáš pravdu,protože jestli tě někdo šikanuje tak-" "nedořekla"(v uvozovkách,protože jí to říká znakovou řečí :)) mamka.=ne,ne nešikanují!=usmála se na mamku.

,,Hmm tohle je poslední naslouchátko,tak dávej prosím už pozor.."nasadila ji náhradní naslouchátko.,,Nemyslím si,že tohle půjde ještě opravit,zvlášť když je to po několikáté..."dodala ještě.,,Sedí ti..?"podívala se na Sayamu.,,Ho,dekuhu.."(jo,děkuju)odpověděla ji.I přes to,že má naslouchátko neumí moc dobře mluvit,protože naslouchátko není ani 100%.,,A opravdu je vše v pořádku..?"opět se zeptala mamka s nejistotou.,,Ho.."(jo)Oznámila Sayami s vřelím úsměvem.Ovšem když vešla do svého pokoje,tak byl opak pravdou..celou noc probrečela...



Někomu může tenhle příběh připomínat jedno movie z anime,ale opravdu to nekopíruji z tohoto anime.Předělávám to na svou verzy,takže díky tomuto anime mě napadl tento příběh..snad jste pochopili..Jinak,v kulatých závorkách budete mít vždy napsané "překlady"co vlastně Sayami říká,a mezi znakem = je vždy když píše do svého sešitu co chce oznámit ^^Každopádně si myslím,že jste pochopili.^^' a doufám,že se první kapitola líbila..


(Ne)vědomá..Kde žijí příběhy. Začni objevovat