Urma o petrecere unde vor veni vecinii, pentru a se cunoaste cu noua familie venita, familia White.
Soledad gateste, Sally decoreaza, iar Serena imparte invitatiile pe la toate casele. Ultima casa, e o casa mare, cu multe etaje, foarte luxoasa, o poarta foarte mare, cu oameni de paza.
- As vrea sa... Sa... dau invitatia.
- Cine esti?
- Sti ce?! Ar fi bine sa-ti vezi de treaba ta ok. Doar da-mi drumul inauntru sau cheama pe cineva din casa.
- Buna, pentru ce voiai sa intalnesti, sunt o membra a familiei.
- Sunt noua vecina, asa ca va invit la petrecere. Aveti mai multe detalii pe scrisoare, asa ca... Sunteti bine-veniti la noi. La revedere!
- Paa...!Muzica rasuna atat de tare incat sinteai ca se misca pamantul.
Familia Anderson, familia Smith, familia Green, familia Morgan, familia Peterson, familia Hudson, familia North si familia Kardashian, care era cea mai bogata familie, au fost prezente.
Seara toti danseaza, cu execeptia lui Sally si a unui tip misterios. Sally prefera sa bea o sampanie stand pe una din treptele scarii uitandu-se la mama sa si domnul Peterson, cat de "invechiti" pot fi la dans. Se ridica sa isi i-a telefonul dar se impiedica si varsa sampania, iar in acel moment Serena paseste pe lacul de sampanie, aluneca dar este prinsa de o persoana pe care nu a observat-o (obisnuia sa se imbrace in negru).
- Merci. spune Serena putin ciudat.
Tipul nu raspunde, doar da din cap si se intoarce la masa unde prefera sa se joace un joc pe telefon.
- Ummm... Pot sa stiu cine esti?
- Ce?
- Sunt noua vecina, a ta si a familiei tale si a restul familiilor. Sunt Sally... Sally White.
- Robert.
- Pot sa-ti spun Robbie?
- Fa ce vrei!
- Sa-nteleg ca esti tipu' rau? Glumeam. Nu stii sa dansezi nu?
- Mai intrebi?!...
- Hai la o tigara!
- Haide!Timpul se scurgea din ce in ce mai repede, iar intunericul venea insotit de un vant racoros care potrivea cu senzatia amiabila dintre Sally si Robert.
- Imi placi!
- In ce sens?
- Oooo... Nebunule!
- Cred ca o sa plec.
- Mai stai putin!
- Paaa!
- Paaa! Robbie, spune Sally amuzata!
CITEȘTI
Fight for Happiness - The War of Love
FanfictionSerena White împreună cu mama ei și sora sa, Sally White, sunt noi în California. Când un tip le arage ca un magnet pe surori ele devin rivale, iar el devine e confuz. Cine câștigă războiul? Serena White - Cara Delevigne Sally White - Kendall Jenner