IV

9 0 0
                                    

Soarele stralucea puternic, razele lui intrau prin geamurile surorilor si le trezeau maingaindu-le cu blandete pe fetele lor fine si "doritoare" sa mearga la liceu.

Urma prima zi la liceul din California. Fetele coboara sa isi bea cafeaua gandindu-se cu ce sa se imbrace azi.

- Si?... Prima zi de liceu.
- N-am chef Sally! E ingrozitor.
- Csf n-ai csf!

Sally's POV
Vreau sa ii demonstrez anu' asta Serenei ca pot si mai mult. Daca pana acum ea s-a laudat, e randul meu s-o fac. Si voi fi mai cool ca ea. E noua mea sansa si voi avea grija de ea.

Serena's POV
Ca de obicei, e plictisitor. Eu sunt cea mai buna, desteapta si toti colegii ma plac. Sper sa nu se bage Sally.

Fetele merg in camera lor si isi aleg tinutele.

Serena

Serena

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sally

In sfarsit... Se imbracara si pornira pe drum.

- Robbie, tu?!
- Da. E prima zi de liceu, nu?!
- Daaa. Wow, sa inteleg ca mergi cu masina?
- Doar nu merg pe jos.
- Pai, vrem si noi. Eu stau in fata.
- Ba eu!
- Serena, tu sa taci.
- Ok, ok! Ambele stai in spate. continua Robert razand .
- Merci mult "Sery"!

Curtea liceului era plina, aproape ca nu puteai sa mergi.

Pana la urma fetele isi gasira clasele si colegii.

Clasa era plina, cand Serena intra. Toti se uitau la ea. Era cea mai ingrozita de faptul ca a intarziat 1 minut.

Se aseaza in banca a doua de pe randul de pe mijloc, langa o fata sau... o pitipoanca mai clar.

- Sunt Jordin, tu?
- Serena?...
- Bai fata, fi si tu cu capu' pa umeri. O sa te invat eu multe.

In timp ce noua diriginta face prezenta in clasa lui Sally e din ce in ce mai bine. Au un diriginte tanar, e profu' de mate, dar merge. In acelasi timp e cu Robert in clasa. S-au asezat in a treia banca de pe randul de la fereastra. Deja vorbeau si radeau impreuna, ce dadea un aer de proaspat indragostiti.

Soledad le cumpara fetelor niste prajituri. Le orneaza masa, si le face si un aperitiv special. Asa este obiceiul ei. Cand fetele incep un an nou de studii si cand il termina, ea le face un ospat pe cinste.

Numai ca acest an le ascundea fetelor si mamei intamplari sinistre. Intamplari la care nu s-ar fi asteptat niciodata, un membru in locul celuilalt. Era total iesit din comun ce avea sa se intample...

Fight for Happiness - The War of LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum