Time for my heart

17 2 0
                                    

Hannah Miller este noua eleva a liceului de arte "Hollywood High School". Aceasta se muta in L.A impreuna cu familia ei. La liceu toti cred ca e o rasfatata pt ca mama ei e producatoare. Cand ajunge la liceu, isi face greu prieteni. Mama ei nu se intelege prea bine cu ea si nu stie ca fiica ei poate canta. De fiecare data cand Hannah incerca sa-i cante mamei sale, aceasta nu avea timp sa o asculte.
      Totul incepe cand Hannah ajunge la liceu, iar toti se uitau urat la ea. Aceasta intra in sala de canto care era goala si incepe sa cante. Mike o aude si intra in sala. Ea se opreste, iar el ii spune ca are o voce frumoasa si o sfatuieste sa se inscrie la trupa scolii.
    - Canti foarte frumos!
    - Crazi?!
    - Da! Ai putea sa te inscri la trupa scolii.....O, da, apropo, eu sunt Mike!
    - Nu stiu ce sa spun....mi-ar placea, dar nu cred ca or sa fie prea incantati de prezenta mea!
     - De ce spui asta?
     - Din cauza mamei mele.  Toti cred ca sunt o fitoasa pt ca ea e producatoare si e cunoscuta....
      - Esti....
Hannah il intrerupe :
      - Da, Linda Miller e mama mea! Stiu....te-am surprins, iar acum probabil o sa fugi si tu.
      - Nu.....eu doar nu am stiut ca tu esti fiica ei. Nu-mi pasa ce cred restu daca nici macar nu ti-au dat o sansa.
      - Pai ma bucur ca macar tu esti de alta parere!

Asa Mike ajunge sa fie primul ei prieten. Acesta este si el in trupa scolii. Dupa ce Hannah iese din sala, este luata in intampinare de fitoasele scolii : Chelsea, Grace si Sarah.
        C : - Crezi ca poti avea totul doar pt ca mama ta e producatoare?
   Apare si Mike care o salveaza.
        - Hei Hannah, ce ora ai?
        - Chimie.
        - Si eu. Mergem?
        - Sigur!
    Acestia pleaca impreuna spre clasa.
- Ce s-a intamplat?
- Nimic pt ca ai aparut tu. Ele nu ma suporta, exact ca toata lumea.
- Nu-i asa. Tu nu le cunosti pe Chelsea, Grace si Sarah. Ele nu suporta pe nimeni.
- Poate....
    Acestia ajung impreuna in clasa si ceilalti raman uimiti. In clasa se aflau si prietenii, dar si colegii de trupa a lui Mike : Kate, Vanessa, Jordan, Adam si Nick.
  Mrs. Carter : - Ea e noua voastra colega, Hannah Miller!
   - Buna.....
   - Buna....zisera elevii
Hannah cauta o banca libera si toata clasa se uita urat la ea. In final, aceasta se aseaza in ultima banca.
Dupa ora, Mike o invita pe Hannah la repetitia trupei.
    - Ce zici? Vrei sa vezi cum repeta trupa scolii?
  - Dar nu m-a invitat nimeni.
  - Acum da. Eu sunt in trupa si esti invitata mea.
  - Serios? Mi-ar placea sa te aud cantand! Adica.....sa va aud...pe voi!
     Intre timp in sala de repetitii :
   - L-a vazut cineva pe Mike? Intreaba Adam.
  - Nu stiu, a plecat imediat dupa ora. Ii raspunde Vanessa.
  Apare si Mike insotit de Hannah. Aparitia ei nu pare sa fie prea placuta.
   - Hei baieti, am venit!
   - Ce cauta ea aici? Intreaba Kate dezgustata.
    Hannah vrea sa plece auzind astea, dar Mike o opreste si ii spune sa ramana.
    - Eu o sa plec.
    - Stai, nu pleca. Baieti, eu am chemat-o.
    - Nu vreau sa va stric repetitia si nici sa va fac sa va certati intre voi.
    - Bine, dar doar o repetitie. Spune Kate pana la urma..
    - Vezi? S-a rezolvat.
  Dupa ce canta ei, Mike ii cere Hannei sa cante. Aceasta ezita, dar la insistentele lui, pana la urma o face.
   - De ce nu ne canti tu acum?
   - Eu?! Nu multumesc. Poate alta data.
    - Haide, eu te-am auzit deja.
    - Nu vreau sa ma fac de ras in fata tuturor.
    - Ei hai, nu e asa rau cum crezi tu.
    - Bine, dar daca ma fac de ras e vina ta.
     Toti raman impresionati cand o aud. Asa, Kate, Vanessa, Jordan, Adam si Nick incep sa o placa.
     - Nu stiam ca poti sa canti! Zice Kate.
    - Da...nimeni nu prea stie!
    - Ai o voce superba. De ce nu te inscri in trupa noastra? Spune dragut Vanessa.
   - Serios? Ma primiti?!
   -Vezi? Ti-am zis eu ca n-ai de ce sa-ti faci griji.
  Mike ii face cu ochiul , iar Hannah ii arunca o privire timida.
   Adam ii spune ca pana la urma nu e asa cum zice toata lumea.
   - Multumesc baieti! Mi-ar placea sa ma alatur voua!
Nick : - Bun venit in trupa!
Asa Hannah este acceptata in trupa si isi face noi prieteni.
     

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 06, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Singing in lonlinessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum