Sofie pov~
Jun ngn joshua oppa x balik lagi diorang ckp mukin minggu dpn ko baru balik seoul aku thu yg diorang ada adik tapi x thu lh namja ke yeoja tiba "sofie buat ape dkt dpn ni sorang²"kata dino oppa "sofie nk tenang kn fikiran lh and sofie rindu joshua ngn jun oppa"kata aku "jp lgi diorang sampai lah tu"kata dino selamba "bukan ke diorang ckp diorang balik minggu depan ke"kata aku pelik "tu lh lain kali dgh org ckp x habis lagi dh nk masuk merajuk"kata dino "mane ada sofie merajuk"kata aku "dah lh tadi vernon hyung suruh panggi sofie masuk jom lh"kata dino "hmm je lh"kata sofie(Normel pov)
*Skip*
Joshua ngn jun sudah sampai di room diorang dan membawah adik perempuan mereka "joshua jun hyung nuguya"kata mingyu sambil menujuk kearah hara dan hyera "ouh ni adik hyung"kata mereka serentak "ok lh joshua pekenalkan lh adik kau tu"kata s.coups "ok hara pekenalkn lh diri xkn lh nk suruh oppa yg pekenalkan(jht sunggu ko joshua x pe nasib syg) "nyeong hong hara nida"kata hara "ouh nyeong hara yeah sofie dah ada kwn"kata sofie "ok sekarang adik jun plk"kata wonwoo "hi hyera nida"kata hyera "sofie dpt kwn lgi huhuhu"kata sofie "diam lh sofie"kata vernon "ok giliran kita org plk ...hai hara and hyera s.coups oppa nida oppa ialah leader gp ni"kata s.coups "hai jeonghan nida yg tu hoshi,dk,jun,dino,vernon,seungkwan,woozi,wonwoo korang blh panggila dia wonu yg tu mingyu,joshua and dk"kata jeonghan "ok sekarang sofie pergi bwk diorang masuk bilik sofie"kata wonu "ok jom korang masuk bilik"kata sofie "korang dua org pun sama korang penat kn"kata hoshi lalu mereka pun berlalu pergi ke bilik masing² "ok ni bilik kita"kata sofie "wow besar nya bilik selama ni ko tinggal sorang je sofie"kata hyera "haah tapi best boleh main guling² hahaha"kata sofie "hmm hara ko pyh katil yg tengah tu hyera yg sebelah kanan tu ok"kata sofie "hmm ok aku nk kemas bju dulu"kata hara tiba² "korang turun bawah makan kalau xnk makan mati lh korang lgi² ikan josh tu ko lambat aku potong 13" kata jeonghan "ok aku nk turun bawah dulu kalau dh siap turun auu"kata sofie "sofie jp memang dkt sini dioarang panggil oppa aku ikan josh ke"kata hara sambil ketawa "haah klau joshau oppa diorang panggil dia ikan josh kalau s.coups diorang panggil sekop jeonghan angle mingyu mr.gebus hahaha"kata sofie "hahaha"tawa hara ngn hyera "ouh lupa plk kalau vernon oppa aku tu diorang panggil mat salih celup dah lh aku nk turun mkn"kata sofie "bye hyera aku nk mandi nanti kalau nk turun lh dulu nya"kata hara terus dia belalu pergiSkip(meja mkn)
"Mne joshua ngn hara"kata jeonghan "joshua pergi mandi"kata mingyu "hara pun"kata hyera "ish adik ngn abg sama je"kata s.coups "ok hyera nanti bagi thu ngn hara korang akan sekolah minggu dpn thu"kata jeonghan "ok oppa"kata hyera "nyeong"kata joshua ngn hara serenta "dtg pun dua beradik ni ingat x nk turun"kata dino "aku thu lh nk turun mkn"kata joshau lalu menarik kerusi di sebelah the8 "sini lh hara duduk sebelah oppa ni"kata joshua kepada hara "hmm ok"kata hara "yah hara minggu dpn kita sekolah auu stu sekolah ngn sofie"kata hyera "hmm ok"kata haraSkip(ruang tamu)
Ada yg tgk tv,ada yg main keja² mcm budak² "sini lh tamkap hyung kalau dpt"jerit wonu "sini kau hyung kalau aku dpt kau aku umbang ko dlm lobang jamban"kata mingyu ada juga yg tgh main fon (kita biar lh mereka yg mcm budak²)Sambung....
YOU ARE READING
My Love Brothder..
FanfictionHong Hara,Choi Sofia,Wen hyeri yg terpaksa tinggal ngn oppa yg berada do Korea dan oppanya lh artis Korea terkenal bernama seventeen yg berada di bawah jagaan pledis Ent.... S.coups Jeonghan Joshua as oppa hara Jun as oppa Hyeri Hoshi Wonwoo Woozi D...