לזה שניצל: אני לא אובייקט מיני

339 8 0
                                    

מה עשית?
פגעת באמון שלי בכל קנה מידה אפשרי.
איך תוך שתי דקות גורליות הפכת מהבן אדם שאני הכי סומכת עליו ולבן אדם שאני לא יכולה ולעולם לא אוכל להסתכל לו בעיניים.
לנצל מישהו בזמן שהוא ישן ולא יכול להתנגד זה הדבר הכי חולני וחייתי שאפשר לעשות, בעיקר אם זה לחברה הכי טובה שלך, שלקח לך כל כך הרבה זמן לבנות את האמון שלה בך ושנייה אחת לרסק את מה שבנית.
אתה לא יודע מה זה להתעורר בזרועות בהן את מרגישה הכי בטוחה ומוגנת ולגלות שהזרועות האלה מלטפות ומוחצות את שדייך, לגלות את הקול הנעים והמרגיע שאהבת לשמוע גונח ומתנשף כשאת מספקת את צרכיו המיניים בניגוד לרצונך.
אני נראית לך כמו זונה? אני נראית לך כמו בובת מין? מה גורם לך לחשוב שיש לך את הלגיטימציה לגעת בי בכזו גסות?
אתה חושב שאם לא אדע זה לא יישנה?
אם לא הייתי מתעוררת בזמן, הייתי ממשיכה לתלות את כל אמוני באדם שניצל אותי בשנתי בלי ידיעתי.
אני לא רוצה לחשוב אפילו אם ומה עשית לי לפני שהתעוררתי.

למה בכיתי אתמול כל כך הרבה? למה שבן אדם שבוכה בקושי פעם בשנה יבכה פתאום במשך ארבעים דקות רצופות?
כי הבנתי פתאום מה אני.
מה עשית לי.
למה הפכת אותי.
הפכת אותי לאחת מתוך ארבע.
לאחת מתוך ארבע שעברה הטרדה מינית וניצול מיני.
והמחשבה הזאת גורמת לי חלחלה וזעזוע שאתה לא תוכל לעולם לתאר לעצמך.
אני עברתי הטרדה מינית.
החבר הכי טוב שלי הטריד אותי מינית.

צילמת את דנה בתנוחה מביכה בזמן שהיא ישנה ואמרת לי שלא תוכל להסתכל לה בעיניים מרוב בושה ומבוכה עד שלא תתוודה.
אבל אין לך בעיה להסתכל עמוק בתוך העיניים לאדם שנגעת באיבריו האינטימיים בשנתו.

מבחינתי אתה מחוק.
אני לא רוצה לשמוע ממך יותר או לראות אותך יותר.
זה בלתי נסלח.

למה לגרום לי להרגיש כה מנוצלת בשביל חמש דקות של סיפוק?

דמעות, סיגריות, עצים והטרדה מיניתWhere stories live. Discover now