Reggel nagy csörömpölésre keltem. Felvettem a mamuszom, és lebattyogtam a konyhába. Anyu és apu futkosott össze vissza.
-Robi!! Hozz még be pár dobozt!!- szaladt anyu a nappaliba.
-Anya, itt mi a jó édes f*szom történik??- akadtam ki egy kicsit jogosan.
-Jajj Réka!! Ne káromkodj!! És ez mind azért van, mert holnap költözünk Pestre!- hogy mii!?!?!? Na neee!!!
-Na biztos hogy nem!!! Kurvára jól érzem itt magam, és a f*szért se fogok innen elmenni!!!!- akadtam ki mégjobban.
-Na idefigyelj kislányom, velem te így ne beszélj!!! Ma még elmehetsz egy utolsó városnézésre, vagy buliba... De csak szólok, holnap délután 2-kor megyünk!!!!!!- vágta a fejemhez a tudnivalókat. Hát oké...
Fogtam 4 dobozt, elmentem fel a szobámba és elkezdtem pakolni.
40 perc után volt 3 doboz ami kerül holnap a szállító kiskocsiba, és 1 doboz ami kicsi ruha és megy a húgomnak. A holnapi ruhámat kikészítezzem, meg a mai bulis öltözékem, és a többi ruhát meg beletömtem 2 nagyobb sporttáskába és egy nagy bőröndbe. Amint összehúztam a cipzárt, felhívtam Kittit.-Hali anyuskáám!!- üvöltött a készülékbe.
-Szeva Matyiim!!!- igen, jó kis köszönés forma.- Nah, az van hogy költözünk. És el kéne menni a közeli bárba egy ilyen kis búcsú szerűséget rendezni. Benne vagy??- húztam mosolyra a számat.
-10 perc és jövök csajszi!!! Addig fürcsi le!! Na csumi csicska!!- ezzel ki is nyomta. Chh... csumi csicska.. oké. Akkor, GO gyors a fürdőbe.
Hipertempóba megfürödtem. Megtörölköztem, és felvettem egy kék csipkés francia bugyit, meg egy kék csipkés melltartót. Ekkor kopogtak a szobám ajtaján.
-Gyeree!!!- kiabáltam ki a szekrényem előtt állva.
-Na pici csajszim, akkor a hajad göndör lesz, a sminked oltári, és a ruci is valami szexis lesz.- tolt el a szekrényemtől és kutatni kezdett.
5 perc keresgélés után nekem dobott egy fekete felül csipkés egybe szoknyát.
Hááát, mit ne mondjak eléggé rövid, de kit érdekel. És most jön a smink. Na ez se lett olyan visszafogott.Nem kihívó, de akkor is.. Habáár, ez se érdekel. Utolsó bulim ITT! Így a tökéletes.
Amint kész lett a sminkem jött a hajam. Egyszerűen be lett göndörítve. Semmi ördöngősség, csak a melírozott tincseim jobban kitűntek a nagy loboncomból.
Akkor most jön Kitti. Ő neki kicsit Lájtosabb a ruhája is, és a sminkje is.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bad, bad girl! (HUN)
Документальная прозаSziasztok, Horváth Réka vagyok, 17 éves. Győrből jöttem ide Budapestre. Sok dolog meg fog az életembe megváltozni. Ennyit szerettem volna mondani. A többit megtudjátok ha belenéztek a könyvbe! IGAZ TÖRTÉNET ALAPJÁN ÍROM!! Eddigi legjobb: #78 in iga...