A mai Tini lányok trendjei:
1. Legyen az fb-n 3000+ ismerősöd (ne érdekeljen, hogy alig 50et ismersz. Ez a menő)
2. A neved mellett feszítenie kell az alábbi kifejezések egyikének:
- Cshő
- Vok
- Jelölj
- Sexyh
3. Ha pózolsz a képeken és kirakod a melleid a kirakatba, írj mellé 1 teljesen témától független idézetet, hadd lássa a jó nép, hogy okos vagy.
4. Mindenféle képpen frissítsd az állapotodat 5
percenként, h tudják mi a helyzet veled..
5. Tanácsos használni a teljesen elbaszott szlenget ami a köreitekben nagyon elterjedt:
- Szivcsi
- Köszcsi
- Besza-behu stb...
6. Legyen drága és okos telefonod aminek a tudása meghaladja a tiédet.
7. Hétvégenként ne felejts el egyeztetni 1 kibaszott nagy bulit,ahol K.O.-ra iszod magad..
8. Ha már így összejött a buli akkor az élőkészületekre nagyon oda kell figyelni:
- Kúrj ki magadra a 10 kiló make-upot, hogy több legyen, mint benned az ész.
- Vegyél fel minél rövidebb szoknyát, hogy látszódjon a lényeg.
- És ráadásnak 1 jó kis kivágott top, ami arra utal, hogy akarod, hogy lessenek a srácok, de ha valamelyik megszól akkor már bunkó.
9. Visszatérve a facebook világához:
- Légy kapcsolatban 1 ugyanolyan nemű egyeddel, mint te magad. Tehát lány lánnyal. Kurvára levan szarva, hogy nem vagytok lezbik, de így kibaszottul királyak lesztek.
10. Minden egyes képen csücsörítsetek, mint valami idióta elb*szott kretén kacsa. Az általában szokott tetszeni a fiúknak.
11. És hogy ne legyen sok, az utolsó szabály, "nem kell szeretni, cserélgesd a pasikat, mint a kib*szott zoknit...
Sajnos így igaz...Kevés olyan lány van aki nem ezeket a dolgokat csinálja nap mind nap 😢😣.
YOU ARE READING
Mert idézet nélkül értelmetlen élnünk
RandomMegéri bele olvasni, vicces és elgondolkodtató idézetek találhatóak.