dua puluh dua

3.1K 352 63
                                    

a/n ; aku rasa fanfic ni akan habis tak lama lagi dan ending dia kemungkinan besar akan buat korang rasa nak sepak aku so get ready muah muah

aip jangan meraung . nah sis belanja gambar yoongi .

 nah sis belanja gambar yoongi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ㅡㅡㅡㅡㅡㅡ

" sedap beb kau masak ! tak tahu pulak aku kau reti pasal masakan ni . "

jaehee tergelak mendengar kata narae itu .

" mama aku ajar , pandailah aku . kau ? bila nak kahwin ? "

narae terdiam . dalam hatinya sudah mula menyumpah seranah jaehee kerana oranh yang dia suka tu , telah berkahwin dengan diri dia sendiri .

" gurau je lah , makan la lagi . aku nak pergi ambil air kejap . "

" okay~ "

setelah jaehee beredar ke dapur , narae sudah mula merancang apa yang nak buat .

dia memandang gelasnya yang dipenuhi air kosong itu . dia tersenyum senget . dia mula menuang air tu kelantai .

" jae ! aku nak air jugak , cepat sikit ! "

" okay ! "

jaehee datang dengan berjalan laju , tidak perasan langsung dengan air yang dituangnya dilantai .

buk !

" ah... narae ! "

bagus ! jerit hatinya .

" yah jaehee ! macam mana boleh jatuh !"

" s-sakit .. "

kedengaran bunyi anak tangga dituruni seseorang .

" apa jadi ni ? hyo jaehee ?! "

" dia terjatuh masa nak ambil air tadi , suga ! "

" yoongi , s-sakit ! "

yoongi mula mendukung jaehee masuk ke dalam kereta , meninggalkannya seorang dalam rumah .

" mampuslah aku tak dapat suga . asalkan dia merana . haha ! "

narae keluar dari rumah itu dengan perasaan puas hati dan gembira .

dalam hatinya penuh berharap yang anak jaehee akan gugur dan jaehee menjadi gila .

puas hati dia !

---------

ThIS CHAPTER SUCKS HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH SORRY tak pandai buat scene jahat jahat .

seperti yang aku kata kat atas , ff ni akan habis dalam bulan ni :P

and thank you so much for 16k reads and #3 in fanfiction T^T i srsly not deserve this tho :') thank you again for those who reading this story even the storyline is a mess .

#donespeaking

savage husband.  ❝yoongiWhere stories live. Discover now