aku sering diganggu . oleh siapa , aku tak tahu . dia selalu menghantar mesej yang gila bapak annoying dekat aku .
pi mampus lah benda tu .
minggu depan , yoongi nak graduate . alhamdulillah takde lah aku keseeorangan lagi kat rumah lepas ni . aku nak ikut tapi dia tak bagi . masih dalam proses memujuk dia lagi sekarang ni .
" yoongi ~ "
" stop trying lah jaehee . aku takkan bernarkan . risiko dia tinggi tahu ? "
" alahhhh ! saya nak jumpa kawan lama saya jugakkkk "
" aku tak rasa diorang nak jumpa kau . tak ingat ke benda yang dah jadi dulu ? "
haih . betul juga cakap dia . tapi aku nak jumpa narae . aku rindu dia . takkan lah dia benci aku secepat tu ?
" please yoongiii "
" no means no . bukan apa . aku risau jadi apa-apa kat kau . kau berapa bulan lagi nak bersalin . kang jatuh siapa susah ? aku jugak . aku nak kena jaga lagi . bla bla bla..... "
ha sudah . mula dah dia punya bebel . masa dekat uni dulu macam ni lah dia . aku tersalah makan makanan orang dia bebel macam aku baru lepas tampar orang . macam perempuan dia bebel .
" oh jadi tak sudi lah nak jaga saya kalau saya sakit ? "
" haah . eEHHH TAK ofkos sudi kau isteri aku kot . "
" nak keluar ah . malam esok saya balik "
" eh woi jangan ngada "
dum !
pintu bilik aku hempas kuat .
" hyo jaehee !! "
maaflah , aku emo .
--------------
aku terfikir , nak buat ending dia macam mana ?
YOU ARE READING
savage husband. ❝yoongi
Short Story; a yoongi short story fuck sial ff ni paling cringe [ COMPLETED ]