Vysvětlivky: Shiro-to je co se děje Shirovi
Renji- co se děje RenjimuRenji:
A zase. Každý ráno ten neskutečně otravnej budík. Z kuchyně se ozvala máma ať jdu na snídani ať to stihnu do nové školy. Ano je to tak přestupoval jsem na jinou školu a upřímě...vůbec se mi tam nchce.
Seběhl jsem dolů a snědl si cereálie a vypil čaj. Šel jsem se umýt a učesat. Moje havraní vlasy byly velice ochcotné se inteligentně učesat a tak jse zase vypadal jak kokot. Vyčistil jsem si zuby a už už jsem vyrážel do školy ale máma mě zarazil "Hele Renjíku nemáš se čeho bát jo?" Kývl jsem a nalsledovalo to dlouhým objetím.
Když se máma odtáhla obul jsem se a vyrazil.Cestou jsem výdal aj i odtatní studenty. Sem tam se na mě koukli ale pak šli dál. Koukal jsem na ně a všímla si hlavně holek. Byly dost hezký a taly po mě celkem koukaly.
Když jsem dorazil před školu šel jsem najít šatny ale to se mi moc nedařilo tak jsem poprosil školníka ať mi je ukáže. Byly tam ovšem skřínky a já vypadal jak totální dement co neví že jsou na středních skřínky. Hodil jsem si do skřínky věci a vyrazil do třídy. To byl ale kámen úrazu (VHL= v hlavě) VHL:kde mam salra třídu?! Klid klid najdeš to
Bloumal jsem po chodbách a pak aj i po patrech a furt nic. Uviděl mě nějaký učitel a koukal na mě jak na dementa. "Můžu se zeptat...kde je tahle třída?" Ukázal jsem mu papír na kterym byla napsaná moje třída. "Po schodech pak doleva a pátý dveře" řekl rychle a dál pospíchal do třídy "Dík" řekl jsem a vyrazil.
Když jsem konečně třídu našel zaklepal jsem a vstoupil. "Brej den jsem tu novej" učitelka ukázala na lavici kam si mam sednout. Byla poslední a seděl jsem tam sám. No pro mě prostě ideální. Sedl jsem si a koukal na úču. "Pověz nám něco p sobě" postavil jsem se a mluvil "Jmenuji de Renji Kawasaki a přistěhoval jsem se sem s mamkou." Posadil jsem se a dál si hleděl poznámek a zapisoval si.
SHIRO:
Ráno jsem se vzbudil a jako obvykle si šel udělat čaj. K snídani jsem si dal jen jablko nějak mi to postačilo. Vyčistil jsem si zuby a oblíkl se. Jelikož máma byla v práci tak jsem se obul a vyrazil.
Cestou jsem se stavil v krámu pro svačinu a celou dobu měl sluchátka. Koupil jsem si nějakej rohlik a šel normálka cestou. Na chodníku jsem uviděl nějakýho kluka s havraníma vlasama. Upřeně sem na něj koukal VHL:bože co to dělám kdyť nejsem teplej
Odvrátil jsem od něj pohled a pokračoval. Ve třídě jsem si připravil a už sw ke mě hrnuli holky. Pak ovšem zazvonilo a chvilku potom vběhl do třídy ten samej kluk. Zas sem na něj zíral jak debil. Představil se jako Renji Kawasaki. Upřímě jméno má dobrý. Teď jestli je to debil. Psal jsem si zapisky a pak jsem si kreslil.Renji:
Jak jsem si tak psal zápisky a koukal po ostatních všiml jsem si kluka co na mě čuměl. Okamžitě ode men odvrátil pohled a já se dál věnoval zápiskum. Ani jednou jsem se nahlásil ale úče to bylo vcelku jedno. Pak zazvonilo a ke mě se nahrnuli holky. Ze začátku jsem vyl hodnej ale pak mě začali srát. Mleli jedna přes druhou a hádali se tak jsem se postavil a řekl zvíšenym tónem "Opusťte ihned okolí mojí lavice" holky se na mě koukli a pak odešli. Jedna se mi dost líbila. Taká zrzka byla mcp pěkná aj i milá.
Shiro:
Seděl jsem tak v lavici a nějak dlouho u mě nebilo holky a tak jsem zvedl hlavu a uslyšel "Opusťte ihned okolí mojí lavice" holky od Renjiho odešli a špitali si mezi sebou. Kreslil jsem si dál do sešitu a pak zase zazvonilo.
Zbytek dne uběhl vpohodě a zvonilo na poslední hodinu. Začal jsem si uklízet věci a pak jsem vyrazil na oběd. Ubiděl jsem Renjiho samotnýho u stolu. VHL: že bych šel k němu?
Šel jsem a sedl si tedy k němu "Čau" řekl jsem a Renji mě taky pozdravil "Čus" objedvali jsme mlčky a k Renjimu se pak nahrnuli holky a ke mě ale taky. Pak se jedna zeptala na otázku jestli má holku. To mě dost nasralo ani nebim proč když nejsem na kluky. Zvedl jsem se tedy a odnesl tác se zbytky. Pak jsem šel domuRenji:
Seděl jsem tak sám u stolu a pak sem přišel jeden kluka a rěkl jen obyčejné "Čau" odpověděl jsem mu "Čus" a pak jsem objedvali mlčky dokud se sem nenahrnuli holky. Ptali se mě na něco furt a pak se i ptaly jestli mam holku. V tu chvíli ten kluk odešel. Já pak šel taky a namířil si to domu.
Doma jsem hodil tašku do kouta a vyrazil ven. Chodil jsem po městě až do večera.
Bylo už pozdě a já se vracel a uviděl jsem na lavičce toho kluka z oběda akorát že úplně totálně na sračku. Šel jsem k němu a podepřel ho "Kámo seš totálně na sračku beru tě k nám" jen něco mlel a pak se mnou tedy šel. Máma byla na služebce takže nebyl problém.
Když jsme se dobelhali domu tal jsem mu ustlal na gauči a uložil ho. Dal jsem mu tam i kýbl a nechal ho tam. Pak jsem šel spát.
Shiro:
Když jsem přišel domu šel jsem ven a pak si to namířil dp hospody. Seděl jsem tam a pil pivo a oak jsem potkal kámoše. Chvilku jsem kecali jen tak p hovnech a on pak objednal nějaký ten tvrdší alkohol. Pak mam vokno. Překvapivě.
Ráno jsem se probudil u někoho an gauči a bylo mi totálně zle. Slyšel jsem z kuchyně cinkání hrnků a jen jsem zabrbral "Kde to kurwa jsem?" Z kuchybě přišel ten nový kluk ze třídy a podal mi hrnek s čajem. "U mě doma kámo.. našel jsem rě včera na lavičce totálně na sračku"
Ahooj lidičkyyyy
Tak prvá kapča je na svetě....
Je docela dlouhá vim no. Ale coDoufám že se valm to bude líbit a zatim ahoj😘😘😊😊
Mika