"Hlavně budte potichu nebo jí vzbudíme jako minule."Ozvalo se za dveřmi.Otočila jsem se na posteli a zakryla si hlavu polštářem.Jako každý rok,to naši přeháněli už jsem nebyla ta malá holčička co byla každý rok nadšená z toho,že jí připravili narozeninovou oslavu.Dnes mi mělo být 19,chtěla jsem aby to byl můj den,ale zároven aby mě všichni nechali být abych se cítila volně a svobodně."Budte připraveni až půjde dolů."-ozvalo se znovu za dveřmi.Měli jsme velký dům,někdo ho nazýval vilou,někdo útulným domem,pro mě to byl obrovský dům který v sobě měl jen nábytek a spoustu drahých věcí,které byli křehké."Achjo"-povzdychla jsem si a posadila se na postel.Nazula jsem si svoje pantofle a oblékla si župan.Nechtěla jsem dnešek slavit s ostatními,chtěla jsem jít za Lily a zatančit si nové kroky.To by byl ideální den.Otevřela jsem dveře a šla potichu do kuchyně abych to měla co nejdřív za sebou,jakmile jsem vstoupila na práh kuchyně všude byla balonková výzdoba."Všechno nejlepší k tvým 19tinám Vicky"-vyskočila máma s tátou a se skoro celou rodinou."Cože?"-řekla jsem potichu.Věděla jsem že mě něčím překvapí,ale že brzo ráno pozvou skoro celou rodinu,to bylo moc."Páni děkuju,to jste nemuseli."-dělala jsem překvapenou a snažila se být milá.Áchjo zrovna dneska,proč?Pomyslela jsem si.Stála jsem tam a usmívala se na všechny kolem.Postupně jsem dostávala dárky a čekala až tohle všechno zkončí.“Děkuji moc všem“-poděkovala jsem a doufala,že se to rozprchne.Naštěstí se tak po chvilce stalo,bohužel celá naše rodina,bydlela tak nějak poblíž,bud o ulici dál nebo dvě.Nevím proč jsem se musela narodit v rodině zbohatlíků a nevědíc nic o reálném životě.Oni ani nevědí jaké to je žít.Měli problém i s tím,že jsem chtěla tancovat,nakonec mi ale schválii školu na kterou ted chodím.Ale jedno jím musím nechat,díky nim jsem se seznámila s Lily a vlastně je to náhoda,jelikož na tu školu neměla vůbec jít,ale díky tomu že se její rodiče přestěhovali sem do New Yorku neměla na výběr.Nikdy jsem moc přátel neměla,právě kvůli tomu že naši byli bohatí,ale s Lily se cítím svá,odvázaně a svobodně,ona mě bere takovou jaká jsem.“Tady máš dárek od nás.“-řekla mamka a přistoupila ke mě s obálkou.První co mě napadlo,bylo že v tom jsou peníze.“Mami?!“-řekla jsem.“Jen to otevři.“-řekla a objala tátu.Když jsem obálku otevřela,nemohla jsem tomu uvěřit.Byla to přihláška na 2 vysoké školy s předčasným přijetím.“Co to má být?“-zeptala jsem se.“Když jsi se k tomu neměla chtěli jsme ti s tvým otcem obstarat něco lepšího než je ta tvoje hopsající škola,zda se tomu dá říkat.“-řekla.“Ale vždyt jste jí sami schválili,já nikam nepůjdu chci si dodělat školu tady.“-odpověděla jsem a snažila se nekřičet.“A bude z tebe co?Šlapka co tančí u tyče?“-vyjel na mě táta.“No promin?Je to normální umělecká škola,chci jí dodělat a dělat něco co mě baví.“-Už jsem křičela.“Nebudeš tu na nás takhle křičet,od té doby co tam chodíš se chováš takhle,oblíkáš se jako vandrák ,měla by jsi nám dělat radost a né ostudu.“-řekla znovu.“Tak dost,nehádejte se tu,Jacku vždyt má narozeniny.Určitě si to nechá projít hlavou a včas nám řekne jak se rozhodla,že Victorie?“-řekla mamka a já se snažila přestat se hádat i když jsem byla už dávno rozhodnutá.“Jo,jasně..Děkuji moc za dárek a za oslavu,zbytek dnes budu trávit s Lily.“-řekla jsem a šla se nahoru obléct.Zavřela jsem za sebou dveře a skočila do postele.Nikdy jsem se nechtěla hádat,od malička mě vychovávali jako princeznu,ale já nechci být princezna.Chci být jen obyčejná dívka co si plní sen tím že tancuje.To je to co mě naplnuje,to je to co mě baví a čím se chci v budoucnu živit,proč to nedokážou pochopit,jak můžou vůbec říct,že jim dělám ostudu.Žijeme ve svobodné zemi,proč to nedokážou pochopit,měli si udělat tedy druhé dítě,které je bude poslouchat ve všem co řeknou,které nebude mít svá vlastní rozhodnutí ,žádný svůj život ale jejich,budou na něj pyšní a jednou se stane možná starostou,či dokonce prezidentem.Vstala jsem z postele a sundala ze sebe župan,šla jsem do koupelny kde jsem si svázala vlasy do culíku,černou tužkou si udělala slabou linku.Šla jsem zpátky do pokoje a oblékla si volné červené tepláky s bílým volným tričkem.Vzala do batohu pár věcí,dala si do uší sluchátka a šla jsem směrem k Lily.Předem jsem jí napsala smsku,že se sejdeme na našem místě.Lily mi hned odepsala,měla jsem z toho hned lepší náladu.Ani jsem se nedívala zda tam naši ještě jsou,šla jsem rovnou ke dveřím,tam jsem se obula a šla ven.Už jen vůně čerstvého letního vzduchu stála za to,věděla jsem že dnešní den bude tím nejlepším.