2.Díl

105 11 2
                                    

Šla jsem městem,milovala jsem tu atmosféru,těšila jsem se vždy na večer,vždy to tu ožilo a bylo jako ve filmu.Po chvilce jsem byla u našeho místa,byla to taková opuštěná budova,kde nikdo nebydlel.S Lily jsme se tu vždy scházely ,nejkrásnější místo bylo na střeše.“Ahoj Vick.“-zavolala na mě Lily.“Ahoj.“-odpověděla jsem jí.“Tak jaké bylo ráno?“-zeptala se opatrně,zřejmě si všimla mého výrazu.“Lepší kdyby nebylo,naši pozvali celou rodinu aby mi ráno popřáli a víš co mi dali jako dárek?Přihlášky na vejšky na který nechci.Prý abych jim nedělala ostudu,chápeš to v životě jsem vždy dělala to co chtěli a ted se nedokážou smířit s tím,že chci konečně žít po svém.“-všechno jsem jí řekla.“Ou no to chápu,ale naštěstí máš to vše za sebou a máš pravdu,je to tvůj život,můžeš s ním dělat co chceš a mimochodem mám pro tebe taky dárek,ale taková tutovka jako je přihláška na vejšku to není.“-řekla a zasmála se.“Tak ted jsi mě zklamala.“řekla jsem s ironií a úsměvem ve tváři.Lily vytáhla z batohu malou krabičku.“Myslím,že se ti bude líbit.“-řekla a s úsměvem mi krabičku podala.“Co je to?“-zeptala jsem se.“No jen to otevři.“-řekla a usmála se.Když jsem krabičku otevřela,byl tam malý náramek.“To je úžasný Lil vážně.“-řekla jsem objala jí.“No jak říkám přihláška to není.“-znovu ze zasmála.“To ne,jsem za to ráda opravdu.“-odpověděla jsem jí.“Ale mám pro tebe ještě jeden dárek.“-řekla.“Počkej,já nic jinýho nepotřebuju vážně,tohle je boží ,jsem ráda že sis vzpomněla Lil.“-odpověděla jsem jí.“Však není to nic fyzickýho,dneska večer,se bude pořádat soutěž,mladých talentů z města“-řekla nadšeně,jelikož věděla jak moc z toho budu hotová.“Počkej vážně,to je dnes?Tam musíme být,pane bože.Víš kdo všechno tam bude,jaký skvělý lidi.Naučíme se novým kouskům,budem vědět co se naučit a co změnit.Lily ty jsi úžasná.“-radostí jsem jí objala.Celé dopoledne jsme zkoušeli  nové triky,s tancem jako by všechny problémy mizeli.Nechápala jsem co na tom rodiče pořád nechápali,nedovedli se smířit s tím ,že by jejich  holčička mohla v životě dělat něco jiného než medicínu či právničinu.Jakmile jsme dozkoušeli,sbalili jsme si věci a šli do města,stavili jsme se do KFC pro něco malého k obědu.S Lily jsme blbly jako obvykle,si začala dělat srandu z kolemjdoucích lidí,vždycky mě rozesmála,ale málokdo její smysl pro humor pochopil.Jakmile jsme dojedli,šli jsme k pobřeží,lehli jsme si na pláž Lily do mě štouchla.“Koukej na támhle ty“-její pohled směřoval ke skupince kluků,kteří směřovali k nám.“To ne,Lil.“-jen jsem na ní zakroutila hlavou.Ale to by nebyla Lily aby si nestoupla a nešla k nim.Nenápadně jsem jí pozorovala co zase vymyslí,věděla jsem že mi chce zvednout náladu,ale ti kluci byli vážně sexy,možná až moc.Nikdy jsem  s nikým nechodila,nevěděla jsem jak bych se s nima měla bavit,sebevědomí z nich přímo vyzařovalo.“To je Vicky“-řekla Lily a podívala se na mě ležící na pláži.Okamžitě jsem si sedla a pousmála se skupinku tmavě opálených kluků.“Ahoj“-pozdravila jsem a Lily mě vytáhla nahoru.Kluci mi pozdrav opětovali.“Nechcete se jít koupat s náma?“-zeptal se jeden z nich.“To je super nápad.“-předběhla mě s odpovědí Lily.Jen jsem jí věnovala krátký vážný pohled,že to není dobrý nápad,ale nakonec jsem si řekla proč si to vlastně zapírám,tohle vše mě naučili naši,že nemám s ničím spěchat,ale co když už jsem mohla zažít tu opravdovou lásku a nepoznala jsem jí jen díky nim.Šli jsme tedy do vody,bylo to lepší než jsem si myslela,dělali jsme kraviny,jeden z kluků mě chytl a hodil si mě přes rameno,poprvé se mi to zdálo nevhodně,ale byla to zábava,to mladí lidé dělají baví se tenhle druh zábavy mi chyběl.Lily byla také ve svém živlu,věděla jsem že ona je ten typ na tmavovlasé a snědé kluky,jen jsem nevěděla na kterého má zálusk.Byli jsme ve vodě skoro 3 hodiny,ani nám to nepřišlo.Vycházeli jsme a bylo něco kolem čtyř hodin odpoledne.S klukama jsme se rozloučili,vypadalo to že Lily dala jednomu z nich číslo,tak přece jenom.“Tak jak se ti to líbilo?“-řekla Lily když ke mě přišla celá rozzářená.“Po pravdě,bylo to super ani jsem nečekala že se dneska budu koupat s neznámou partou nějakých týpků“ „Týpků“-zopakovala po mě Lily a začala se smát.“Jo n víš já s tím jedním tak trochu chodím.“-řekla Lily a usmála se na mě.“Počkej,to jako fakt?“-zeptala jsem se překvapeně.“Jo vlastně je to teprve týden,ale cítím se jako bych ho znala pořád.“-řekla a byla celá v rozpacích.“No tak to je skvělý,já jsem si říkala že jsi se k tomu jednomu nějak měla.A jak se vůbec jmenuje?“-zeptala jsem se.“Josh“-řekla a znělo to jako by vyslovila jméno nějakého  svatého.“Ty jsi do něj vážně zamilovaná.“-řekla jsem a štouchla do ní.“Asi ano.“-řekla a usmála se.“A tobě se žádný z těch jeho kamarádů nelíbil?“-zeptala se.“Že by jsme chodili na dvojité rande?Byli hezcí,ale pořád čekám na někoho u koho si řeknu že je to ten pravý,vím zní to divně jen prostě nechci to uspěchat.“-odpověděla jsem jí.“Já tě chápu Vick,jen víš je ti 19 to je ten nejlepší věk na lásku,chtěla bych abys byla štastná a cítila to co já.“-řekla a objala mě.Sbalili jsme si věci a šli se projít po pláži.Cestou jsme cvičili různou choreografii.Promluvili jsme si o tom,co bude tak za 10 letech,jestli z nás budou nějaké tančení hvězdy a jednou budem ve filmu jako je Lets Dance a podobné filmy.A nebo jestli z nás budou průmerné holky co chodí do práce mají rodinu a snaží se vyžít.Docela jsem se usmála nad myšlenkou že bych žila život první variantou.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 12, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Last Chance czKde žijí příběhy. Začni objevovat