Prolog

143 17 0
                                    

Încă o încercare eșuată de a-l omorî. Spun eșuată, fiindcă am sfârșit pe canapea cu el deasupra mea, dezbrăcându-mă până am ajuns goală în fața privirilor lui înfometate. Nici el nu era mai prejos, singurul material care îl acoperea fiind perechea neagră de boxeri. Mi-am mușcat buza inferioară, văzându-i abdomenul perfect, sculptat cu sute de ani în urmă. Buzele lui provocatoare s-au apropiat încet de urechea mea, respirația lui gâdilându-mi pielea gâtului.

-Natasha, mi-a șoptit el numele, folosind acea voce răgușită după care mor.

Am gemut când i-am simțit mâna deasupra feminității mele. Cealaltă mână îmi frământa unul dintre sâni, întărindu-mi sfârcul. Și-a apropiat buzelele cărnoase de ale mele și ne-am unit limbile, acestea pornind un dans umed, erotic. Mi-am inserat limba în gura lui și mi-am trecut vârful limbii peste colții lui ascuțiți. S-a cutremurat și a rupt sărutul. S-a uitat pătrunzător în ochii mei, eu pierzându-mă din nou în negrul întunecat pe care îl iubesc. Știam că îi era foame, de asta l-am și provocat. Dinții săi îmi mușcau lobul urechii, făcându-mă să mă înfior de plăcere. Sărutările sale coborâră pe gâtul meu, dezmierdându-mi pielea ultrasensibilă la atingerile sale. Îi puteam simți colții zgâriindu-mi pielea....

Toate aceste senzații au dispărut când colții lui mi-au străpuns carnea, intrând adânc, și m-au făcut să uit că exist, tot ceea ce îmi doream era această senzație. Mi-am arcuit spatele în timp ce colții lui se adânceau în artera mea, sugând lichidul cald necesar supraviețuirii lui. Eram dependentă de momentele astea. Vi s-ar putea părea dubios să devii dependent de o mușcătură de vampir. Pentru că doare însă îți trezește toate simțurile la viață. Era ca prima dată când faci sex, interiorul te doare dar gemi de plăcere.

Știam că nu este corect și că regulile îmi interziceau, însă în acel moment chiar nu îmi pasă. Am renunțat la regulile cu mult timp în urmă și știam că eram coruptă de acest frumos bărbat. Însă nu regretam nimic. "Regulile există pentru a fi încălcate" a devenit noul meu motto. Între plăcere și regulile unui boșorog ce ați alege dacă ați fi în locul meu? Răspuns corect. Prefer să înot în plăcere decât să ascult ordine stupide. Prefer să fiu însemnată cu un A mare. Nu am de gând să revin la fata speriată de cea mai mică greșeală. La urma urmei, nu toți vampirii erau răi și diabolici, deși pot spune cu mâna pe inimă că vampirul sexy de pe mine este orice dar nu inocent. Sângele curgea în timp ce plăcerea atingea punctul maxim. Iubirea vieții mele se hrănea din mine, iar mie îmi plăcea, știind că sunt a lui și el e numai al meu.....

→→→→→←←←←

Hey guys! Am o nouă carte. O nouă idee. Noi personaje. Sper să vă îndrăgostiți de ele cum am făcut-o eu. Aștept păreri și comentarii <3.

Kisses, L. :*


Since the beginning of timesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum