KÖYDEKİ CİNLİ EV

380 11 1
                                    

Böylelikle yolumuz başlıyor.

Köye geldiğimizde bakıyorum ki köyde kimseler yok ıssız bucaksız bir köy.Köyde bir sürü ev var evlere bakıyorum ama içeride kimse yok.Bi evin önüne geliyorum ama evde bi terslikler var.Ev sanki 20 yıl önceden kalma.Sanki 20 yıldır kimse oraya gelmemiş.Evin içine bakıyım diyorum ki içeride bir şeylerin kıpırdadığını görüyorum.O an korkudan ne yapıcağımı bilemiyorum.Aceleyle ordan kaçmaya başlıyorum.Biraz ilerliyorum ama ilerledikten sonra bi bakıyorum ordaki ev yok ordan iz bile kalmamış.Bu nası olur diye düşünüyorum.Ama az önceki olan ev orda şimdi nasıl olamaz.Derken düşüne düşüne hızlı hızlı giderken bi bakıyorum bi 20-30 metre ileride 2-3 köpek var.Ama köpeklerde bi sorun var köpeklerin hem tek ayakları hem de ters ayakları var.O anda sanki ölücekmişim gibi hissediyorum.Ama yine de ordan kaçmam lazım o an sanki ellerim ve ayaklarım bi boşlukta gibi hissediyorum.O an nası koştuğumu bi ben biliyorum.Hızlı hızlı koşarken bi evin lambasının açık olduğunu görüyorum.Aceleyle o evin kapısını Aceleyle çalıyorum.Kapıyı yaşlı bi amca açıyor ve ben yaşlı adama hiçbirşey demeden içeri giriyorum.Ve sıkıca kapıyı kilitliyorum.Yaşlı amca ne olduğunu soruyor.Oğlum ne var ne oldu.Ben de o anda ne diğeceğimi bilemiyorum.Amca ben de bilmiyorum.Beni bi köpek kovaladı.Ondan kaçmaya çalışıyodum Aceleyle de bi tek senin ışığının açık olduğunu gördüm ve bi tek buraya gelebileceğim için buraya geldim,dedim.Yaşlı amca bana dedi ki buralarda hep böyle şeyler olur ama bu güne kadar hiç görmedim.Her gün dışarı çıkar inekleri sağmaya giderim ama hiç böyle bişey başıma gelmedi dedi.Ama hatırladığım kadarıyla 4.5 yıl önce buraya bi çocuk geldi.Ve geldiği gün onda bi şeylerin olduğunu anlamıştım.Ama kimse bana inanmadı zaten o gelene kadar da bu köyde böyle şeyler yoktu.O geldikten sonra hep bunlar başımıza geldi,dedi. Amcaya sordum bu oğlanın ismi ne diye.Amcanın cevabıyla birlikte yıkılmam bir olmuştu.İsmi Oliver dedi.Olamaz bu benim arkadaşım bu olamaz ne yapacağımı bilemedim,o an. Amca bana her şeyi anlattı ben sordum amca bu oğlanın evi nerde bana bi anlatırmısın diye. Amca anlattı ama anlattığı yer benim az önce o evin ordaki kaçtığım yerdi ama burası olamazdı.Ben nasıl bir yere düşmüştüm...

KÖYDEKİ LANETLİ EVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin