ARKADAŞIM OLİVER'İ BULDUM

296 9 6
                                    

Ben nasıl bir yere düşmüştüm.

Bu olamazdı az önce ev hem vardı hem yoktu e o zaman ben Napıcam!

Amcaya dedim ki amca ben bi gidip bakıyım o evde ne var ne yok ben şimdi gidiyorum ama yine gelirim.

Amca bana iyi olur evladım iyi olur dedi.

Ve bana kapıyı açtı.Ben tam evden çıktım ve arkama baktım o anda ne olduğunu ben bile anlayamamıştım.Amcanın ayakları tersti ve bana öyle bi gülümsemeyle bakıyodu ki o anda ne yapacağımı bilemedim ve hemen koşarak kaçtım ordan.Şu anda düşünüyorum da bu zamana kadar nası olmuş da görememişim amcanın ayaklarını?!

Neyse ben korkuyla giderken karşımda bi baktım bi teyze duruyor iyi de baktım ayakları ters değil.Bana sordu evladım senin bu saatte burda ne işin var hemen evine gitmelisin yoksa senin için de benim için de çok kötü şeyler olucak.Bi anda duraksadım.Ne olabilir ki olmuş olucağı arkadaşımı bulamıyorum.Cinler görüyorum.Ayakları olmayan köpekler görüyorum.Daha ne olabilir ki dedim.O anda teyze birden telaşlandı ve beni hemen evine götürdü.Ben daha ne olduğunu anlamadan bana hemen yemek hazırladı.Yemeğimizi yedik ve bana sordu.Sen burayı nasıl buldun burayı nerden biliyodun?

Teyze benim burda bi arkadaşım var onu görmek için gelmiştim ama geldikten sonra keske hiç gelmeseydim dedim.Teyze bana sordu arkadaşının ismi ne?

Ismi Oliver evet evet ismi Oliver.

Teyze ismi duyduğu anda yüzü kızgınlaştı ve hemen beni dışarı kovdu.Ben daha ne olduğunu anlamadan sordum teyze noldu bişey mi yaptım?Ne yaptıysam özür dilerim ama teyze nerden geldiysen hemen oraya dön dedi.Ama ben kararlıydım.Oliveri bulacaktım.Bi anda ne oldu bilmiyorum ama Olivere benzer biri geçti.Ve hemen arkasından da ben gittim.Artık OLİVER'İ bulmuştum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÖYDEKİ LANETLİ EVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin