Det hele startede for en uge siden........
''Skat, vi har desværre nogen gode og dårlige nyheder'' siger min mor og kigger på mig, jeg kiggede på hende med lidt bange øjne, hun kiggede på mig med nogen øjne jeg ikke helt kunne læse. Efter hvad der føltes som timer sagde hun endelig noget ''Skat vi skal flytte til L.A.''. Jeg kiggede på hende med store øjne, på en måde var jeg mega glad for det var jo L.A. jeg skulle til, men på den anden side var jeg mega ked af det, jeg skulle jo væk fra alle mine venner. Okay mit navn er Sophie og jeg er 17 år gammel, jeg går i high school i Ohio, det er tværs over landet. ''Men mor, hvad med alle mine venner?'' sagde jeg opgivende og kiggede på hende, hun kiggede på mig med et skævt smil og sagde så ''Skat du får sikkert også mange venner I L.A. og plus i vores nye hus der er dobbelt så stor som dette så du får dit eget badeværelse, er det ikke det du altid har ønsket dig'' hun kigger på mig med et lille forsigtigt smil, hun ved sikkert ikke hvordan hun skulle kigge på mig efter det hun lige har fortalt mig. Jeg sukker og går så op ovenpå og tænder min computer, jeg går ind på facebook og skriver så til mine tre bedste veninder, vi har en gruppechat på facebook.
S: Sophie
L: Lola
J: Julie
K: Kathrine
--SAMTALE--
S: piger!!!
L: hvad sker det?!
J: hvad så Soph
S: Piger, jeg skal flytte....
K: Omg hvorhen, ik langt væk vel?
L: Det håber jeg ikke...
S: Jeg skal flytte til L.A.
L: OMG NEEJ!!
K: Hvorfor??!!
S: fordi at min far har fået et bedre job derover
L: Vi kommer til at savne dig så meget
S: Kommer også til at savne jer piger
J: Hvornår rejser du?
S: Om en uge...
-- SAMTALE SLUT--
Jeg begyndte lige så stille og pakke mine ting ned i kasser så jeg ikke gør det i sidste øjeblik. Efter ca. 2-3 timer skal jeg spise, efter jeg havde spist gik jeg bare op på mit værelse og så netlix og faldt i søvn til det.
Undskyld for en meget kort start men alle andre kapitler bliver længere, det lover jeg;)
YOU ARE READING
Hvad har han gjort? G.D
FanfictionDenne bog handler om en pige ved navn Sophie som flytter fra Ohio til L.A. med sin familie. Hun møder en dreng som ændre hendes liv fuldstændigt .