Kapitel 3

21 0 0
                                    

Jeg vågner ved at kunne hører min bror råbe af en eller anden. Jeg åbner mine øjne og kigger rundt på mit nye værelse, det er så stort men jeg har heller ikke så mange ting endnu, min mor og jeg skal i ikea i dag for at købe nogen ting til huset og mit værelse. Jeg tager noget meget afslappet tøj på og sætter mit hår op i en rodet knold, jeg ligger noget nemt make up og går derefter ud på toilettet for at børste mine tænder. Jeg var på vej ned af trappen jeg havde lige været inde og hente min mobil, høretelefoner, min taske, min pung og nogle solbriller. Da jeg kommer nedenunder ser jeg en sedl på bordet ''Hej skat, undskyld jeg kan desværre ikke tage med i ikea i dag men du kan selv tage bilen og tage derud, der kom lige noget arbejde ind som jeg simpelhen ikke kan sige nej til. Elsker dig skat - Mor'' jeg sukker og finder min mobil frem, jeg kan se at mor havde overført 2000 kr og havde sent en besked ''Når du har læst sedlen kan du forstår det bedre, jeg vil give dig nogen penge som du kan bruge, og du behøver ikke kun at bruge dem i ikea ;)'' jeg smiler stille og går så ind på mig og Grayson's beskeder.

Gray: Godmorgen:)

Julie: Øhm godmorgen da

Gray: Jeg tænkte bare på om du skulle noget i dag?

Julie: Altså jeg skal i ikea og ud og shoppe, det var meningen at min mor skulle med, men hun er på arbejde så det må blive alene :/

Gray: Øhm jeg kunne tage med? jeg skal alligevel ikke noget såe men det er kun hvis du gider..

Julie: det vil jeg gerne, send din adresse og så ses vi om 15 min ;)

Gray: Okay her er min adresse bare skriv når du er her, jeg bor ********

Julie: Okay ses om lidt

Jeg går ud i gangen og tager mine Adidas ultra boost på, og tager bilnøglerne til den store bil. Jeg er næsten henne ved Grayson så jeg kører ind i hans indkørsel. Jeg dytter og lidt efter kommer Grayson løbende ud af døren. ''Hej Julie'' Siger han og smiler ''Hej'' Jeg bagger ud og kører mod ikea. Efter noget tid kommer vi hen til ikea og finder så endelig en parkerings plads. Vi finder hver en vogn og går så ind, efter noget tid har jeg allerede fundet en hel masse ting til mit værelse men også nogen ting til mit helt eget nye badeværelse. Grayson, havde ikke fundet så meget som mig men han havde fundet nogen få ting. Vi kommer hen til kassen og betaler, efter det tog vi ind til centeret for at stoppe lidt og få noget mad for jeg var ved at dø af sult, vi havde været i et par butikker og jeg havde købt lidt tøj det samme havde han. Vi går forbi en restaurant da det går op for mig hvor sulten jeg er, jeg river nærmest Grayson med derind og vi får så et bord. Jeg bestiller en burger med pomfritter og Grayson havde bestilt en lækker steg. Vi havde endelig fået vores mad og sad nu og spiste det, han var så sød og vi snakkede bare løs, jeg tror vi havde snakket i omkring 1-2 timer og det var virkelig hyggeligt. Vi blev færdig med at spise og skulle til at betale ''Jeg skal nok betale'' Sagde han og kiggede over på mig ''Ej det behøver du virkelig ikke Gray'' siger jeg og kigger over på ham med et sødt lille smil ''Jo jo det går nok'' Da tjeneren kom gav Grayson pengene og rejste sig op, det samme gjorde jeg og smilte til ham ''Tudsind tak det havde du virkelig ikke behøvet'' Han sender mig et skævt smil ''Jo da selvfølgelig'', vi gik videre og kiggede lidt, klokken var ved at være mange og folk var begyndt at gå hjem, vi går forbi en kæmpe slik butik ''Årh kan vi ik plz gå derind?'' spørger Grayson med hunde øjne ''Jojo så kom da'' Siger jeg grinende på en mor agtig måde, han griner med og vi går derind. Grayson havde købt en hel del slik, jeg havde også købt lidt for man kan altid spise noget slik haha. Vi går tilbage mod min bil og ligger tingene ind i den. Vi sætter os ind og begynder og kører, ''øhm Julie jeg tænkte på om vi måske skulle sove sammen, min bror er ikke hjemme og jeg gider ikke at kede mig'' spørger Gray og kigger på mig ''Øhm jo det kan vi da godt, men kan det ikke være hos mig så?'' Kigger jeg spørgerne på ham ''Jo self, bare kør hjem til dig med det samme så'' Jeg kigger lidt undrene på ham, ''skal du ikke have noget med derhen'' han smiler lidt og siger så ''Jo har da også noget med'' siger han grinende, jeg kiggede underligt på ham og så tilbage på vejen. Da vi var kommet hjem til mig var der ingen hjemme, vi gik direkte op på mit værelse, klokken var allerede 22.10 og jeg var begyndt at blive lidt træt, så jeg vælger bare at tage mit nattøj og gå ud på toilettet for at klæde om. Vi har sat en film på og lå nu bare og spiste slik og så film, under filmen begynder jeg at blive lidt mere træt og læner mig op af Grayson, han ligger sin arm rundt om mig og kort tid efter falder jeg i søvn op ad ham. 

Hvad har han gjort? G.DKde žijí příběhy. Začni objevovat