Jeg vågner op og ser at jeg ligger i min seng, jeg kigger rundt og opdager at Grayson ligger ved siden af mig. Jeg rejser mig stille op fra sengen og går ud på mit toilet for at sætte mit hår op i en knold og tisse, jeg går tilbage og ligger mig tilbage ind i min seng. Jeg ligger mig på siden med ryggen til Grayson, da jeg lige pludselig mærker nogle arme rundt om mig, jeg smiler lidt for mig selv og kigger så om på ham ''Godmorgen smukke'' siger han med en lækker morgenstemme, jeg smiler lidt ''Godmorgen, har du sovet godt?'', ''Ja hvad med dig?'' siger han og smiler til mig ''Ja jeg har nu sovet meget godt'' smiler jeg tilbage, sådan her kunne jeg godt vågne op hverdag. Efter noget tid tænder jeg min computer og går ind på netflix for at se videre på min serie, Grayson var træt og lå og halv sov, så jeg kunne jo ligeså godt lave noget. Jeg er igang med mit tredje afsnit i min serie, Garyson sov men holdte stadig om mig. Efter to timer ringer min mobil, jeg ser på displayen af det er min far der ringer.
J: Hej far, hvad så
F: Hej Julie, det er fordi at øhm din mor og jeg kommer ikke lige hjem i aften da vi skal til møde og så vælger vi at sove der da det kommer til at tage hele dagen''
J: Oh okay øhm men hvad så med mad?
F: Jeg overfører lige nogen penge, jeg har snakket med mads og har sendt nogen penge til ham så det skal du ikke tænke på
J: Okay super, nå men så ses vi imorgen
F: Ja det gør vi skat, vi ses, elsker dig
J: Elsker også dig far og hils mor
F: Skal jeg nok
Jeg lægger på og kigger over på Grayson som er vågnet op han kigger lidt mærkeligt på mig ''Hvad så?'', ''Det var bare min far som ringede for at sige at mine forældre ikke kommer hjem før i morgen'' Smiler jeg og kigger ham så i øjne. Jeg forsvinder helt ind i hans øjne, hans flotte brune øjne, jeg kan se ud af min øjenkrog at han smiler, så jeg smiler jo selvfølgelig tilbage til ham.
Efter noget tid går vi nedenunder for at tage noget at spise, da vi kommer ned kigger jeg rundt for at prøve at finde noget mad, men vi har jo selvfølgelig, jeg sukker højt. ''Hvad så?' lyder det over fra stolen hvor Grayson sidder med sin mobil ''Vi har bare intet mad så skal til at gå ned og hente noget'' siger jeg sukkende, han kigger grinende over på mig ''Du ved godt at jeg har bil med ik? vi kan bare tage ud og spise'' jeg kigger lykkeligt over på ham og løber over for at kramme ham, efter krammet løber jeg op ovenpå igen for at gøre mig klar ikke sårn totalt dressed up men må da gerne bare se lidt pæn ud. Der var gået hvad nok en halv time og det er jeg selv meget overrasket over for plejer at tage såå lang tid, men jeg går nedenunder hvor han står og er ved at tage sko på, han kigger op på mig og åbner munden, men lukker den hurtigt igen, jeg fniser kort og går hen og tager sko på selv og finder mine nøgler osv. og smutter enlig bare ud i bilen efterfølgende. Vi havde kørt rundt i hvad måske et kvarter og vi vidste ikke rigtigt hvor vi skulle kører hen, for vi gad ikke bare på McDonalds men det var meget svært at finde den rigtige restaurant, efter vi havde kørt i lang tid fandt vi endelig en meget lille sød cafe med den skønneste udsigt og det så, så hyggeligt ud.
''Hej og velkommen til Cafe Finus'' lyder det fra en tjener som kommer hen imod os
''Hej, et bord til to'' svarer Grayson damen sødt og smiler
''Ja værsgo at komme med''
vi fulgte med hende, hen det sødeste lille bord lige ved siden af et vindue hvor man kunne se ud over søen og husene, ja det så bare så sødt ud. Vi fik to menukort og efter lidt tid havde vi bestilt, vi sad enlig bare og hyggede os og spiste mad og drak vores te og kaffe. Efter 2 timer vælger vi at vi nok hellere måtte kører hjemad.
Det var en stille tur hjem ikke en akavet stilhed men sådan en dejlig stilhed som ik rigtig gjorde mig noget at den er der. Grayson kørte mig hjem for at sætte mig af og det var han jo så sød at gøre.
''Nå men øhm tak for kører turen, det har været hyggeligt''
''Ja, vi ses snart igen smukke'' svarede han og blinkede til mig
Jeg begyndte at gå op mod huset og i det jeg kommer op til døren giver han gas og kører væk. Jeg gik bare op på mit værelse og så netflix resten af dagen og gik ned efter noget aftensmad og noget hygge til om aftnen, men nede i butikken møder jeg jo selvfølgelig nogen af Grayson's venner tror jeg da hvert fald det er og de spurgte om jeg ikke kom til festen hos dem i aften og jeg stod lidt akavet men sagde så ja, for altså det kan jo ik gøre nogen skade vel?
BINABASA MO ANG
Hvad har han gjort? G.D
FanfictionDenne bog handler om en pige ved navn Sophie som flytter fra Ohio til L.A. med sin familie. Hun møder en dreng som ændre hendes liv fuldstændigt .