🌈#31🌈

282 8 0
                                    

🍀 yerin n Jin

Yerin - ommaaa.... yerin keluar sekejap yaaaaa...

Omma - nak pergi manaa sayang ?

Yerin - bubble tea .. hehehe .

Omma - okay .. hati2 ya.. sebelum pukul 12 kena balik tau .. nnti ramai kat kafe nii.. tak sempat omma melayan ..

Yerin - nae ommaa.... jangan risauuu .. heee 🙄

Yerin keluar utk ke kedai fav bubble tea nya . Tak sampai 10 minit , dia sampai ..

Yerin - excuse me ,, bubble tea perisa strawbery satu .. whipping cream skali ya ...

Cashier - Nae ... tggu dulu yaa...

Yerin pun tunggu laaa sambil memerhatikan kek chocolate yg dipamer di bahagian kanan kedai .

Yerin - bagi saya yg ini satu slice ....

Pekerja - nae ... nah ..

Yerin - kamsahamnida ...

pekerja - ni ,, minumannya ..

Yerin - kamsahamnida...

Yerin mengeluarkan fonnya dan berselfie ketika dia ingin memasukkan kek ke dalam mulutnya .

Someone - heyyy ... seronok nyaaa selfie ..

Yerin - haha .. Jin .... tayah buat lawak .. saya xde masaaa...

Jin - eh2 .... dah lah x perasan boyfren sndri kat belakng ...

Yerin - haah .. makanan lagi penting untuk sy...

Jin - habistu syaa ??

Yerin - awak boleh cari girlfriend lain .. yg lebih syg awakk ....

Jin - apa nii yerin ... apa yg awak mksudkan ?

Yerin - oleh kerana mggu ni adalah mggu terakhir sekolah , dan mggu ni jugak kita buat persembahan , hbungan kita sampai sini je .

Jin - apa nii ... kita tak pernah gaduh , awak tak pernah buat perangai yg sy tak suka .. saya pon tak pernah buat apa2 kat awak ....

Yerin - tapi , ini kehendak saya ... saya taknak ... kita just kwan je .. boleh ?

Jin - saya tak boleh .... kenapa kita kena kawan je ? Selama ni kita tak pernah gaduh .. atau ada masalah ...

Yerin - sbb saya tau .... ramai lagi yg boleh sayang awak ...

Jin - tapi ...

Yerin - done lah .. kita kawan .. kayh ?

Jin - kalau mcm tu , saya akan manfaatkan mggu ni utk awak ...

Yerin - tak perlu lah .. awak boleh jalani hidup awak ... saya pun tau ... awak x suka sangat makanan2 feveret sy ni ... awk cakap suka .. sbb sy suka .. kan  .?

Jin - yerin .... 😣

Yerin - bye . Sy pergi dlu ... dah lambat ...

Jin - yerin 😢

gfriend x btsWhere stories live. Discover now