🌈 #18 🌈

401 12 0
                                    

🍬 eunha/taehyung

Seperti kebiasaannya,eunha menghabiskn waktu hujung minggu di kafe kegemarannya...

Di sudut kafe,eunha duduk keseorangan smbil mnulis diarinya...

Dia mencari-cari pen favourite miliknya..nmun tdak terjumpe...dlm beg sudah puas diselongkar..

Eunha:hmm..mane nii?

Tae:awk cri ini kn?

Eunha tersentak llu terhantuk meja ktika cube mncari di bwh meja..

Eunha merampas pen tersebut dri taehyung smbil menggosok kpalenye yg skit..

Tae:ok tak?

Eunha:jgn ganggu sye...

Tae:sye dtg skjap je klau kite selesaikn masalah kite dgn cpt..

Eunha:sye xde masalah..yg bermasalahnye awk!

Tae:ok...ape sebenarnye yg awk nk sye jlskn?

Eunha:awk buta eh?ksalahan yg awk buat punye laa byk..bleh lgi tanye?

Tae:eunha...klau psal irene,sye...

Eunha:taehyung,sye xde mase dgn awk!dan one more dont you ever dare mention her name!

Tae:sorry...sye buat awk tertunggu...sye x bleh lari dri tugas tuu..

Eunha:tugas?kluar mkn dgn irene hri² pon tugas?

Taehyung diam...

Eunha:beritahu sye!

Seluruh pelanggan kafe memandang ke arah mereka akibat jeritan highnote eunha tdii

Taehyung mnarik tgn eunha kluar dri kafe...sblum gdis tersebut smakin dingin..

Tae:brape kli lgi sye kne ckp yg sye dan irene...xde ape²..kitorang kwn

Eunha:hbis mcm mne dgn janji kite selame nii?awk terlupe atau buat² lupe?

Taehyung menarik nfas pjg..

Tae:sye ...x sengaje awk...

Eunha:sye tunggu awk...everytime,i always waiting...tpi awk x pernah hargai

Eunha menjarakkn dirinya drpd taehyung

Tae:eunha,sye btul² menyesal..sye salah!tpi knape awk x fhm perasaan sye?sye sygkn awk...

Eunha:simpan syg awk pd org laen..sye  x perlukn

Tae:eunha~tlg jgn ckp yg awk...

Eunha:btul!sumenye dah terlmbt dan sye akn ckp yg sye dah tawar hti dgn awk..

Taehyung memandang eunha dgn wjh yg syu nmun gadis tersebut meninggalkn dirinya keseorangan di pinggir jln..

Eunha:awk igt sye nk sgt ke pengakhiran mcm ini?

Eunha menahan sebak...

gfriend x btsWhere stories live. Discover now