Bab2

127 1 0
                                    

Beberapa lelaki berseragam hitam berdiri di sekitar rumah usang yg terasing jauh dari kediaman orang lain."Tuan.Maafkan kami.Kami akan segera bayar duit Tuan.Jangan apa2kan saya Tuan."rayu Encik Doksoon kepada pemuda yang sedang memandang sinis kepadanya.Encik dan Puan Doksoon melutut di depan ketua mafia iaitu Jungkook.Rayuan mereka berjaya mencuri sedikit simpati di hati Jungkook."Esok pagi aku akan datang lagi. Kalau korang tak bayar jugak.Mati.Faham?"kata Jungkook tenang.Encik Doksoon berasa gembira lalu mencium2 beberapa kali kasut dipakai Jungkook.Tindakkan Encik Doksoon membuatkan Jungkook bengang.Kepala Encik Doksoon disepak kuat,membuatkan kepalanya berdarah.Jungkook berjalan keluar dari rumah itu.Tak hinggi dia duduk lama di rumah buruk itu.

Lisa berjalan pulang ke rumah terkejut dengan beberapa biji kereta mewah yang melecut laju keluar dari kawasan rumahnya."Siapa diorang?Kenapa diorang datang ke rumah?Pengutip hutang orang tua gila judi lah tu.Huh!"bebel Lisa lalu berjalan masuk kerumahnya.Belum sempat Lisa menutup pintu rumah,rambutnya ditarik kasar oleh Encik Doksoon."Sakittt! Lepaslah!!"jerit Lisa."Sakit!?Kau tengok ni!!"kata Encik Doksoon lalu mencengkam pipi Lisa dan menunjukkan kepalanya yang berdarah."Tch.Padan muka kau."kata Lisa sinis.Kata2 dari Lisa membuat Encik Doksoon semakin panas.Kepala Lisa dihentak kedinding beberapa kali.Darah di kepala Lisa mengalir laju membasahi muka dan baju seragam putihnya.Encik Doksoon yang belum puas lagi terus menumbuk kuat perut Lisa."Arkk!"rintih Lisa.Setelah puas Encik Doksoon mencampak Lisa ke lantai dengan kasar."Puas hati aku."kata Encik Doksoon lalu keluar dari rumah.Lisa memengang kepalanya yang masih berdarah.Lisa mengesot perlahan2 mengunakan tenaga yang masih ada untuk masuk ke biliknya.

Casino yang terkemuka di Busan dipenuhi dgn pelbagai jenis manusia.Pemilik casino itu ialah ketua Mafia JK iaitu Jungkook.Dia hanya melihat gelagat manusia yg sedang lincah menari di kelab malam di dalam casinonya."Huh.Monyet2 bodoh!"kata Jungkook sinis."Jimin.Kau awasi budak2.Aku nak balik dulu."arah Jungkook lalu bangun dari duduknya."Baik Tuan."tunduk Jimin.

Lisa perlahan2 membuka matanya.Lisa memengang kepalanya yg masih sakit.Bunyi bising di ruang tamu rumahnya membuat dia terjaga dari tidur."Apa benda yang bising sangat kat luar tu.Mabuk lagi ke orang tua tu."bebel Lisa.Lisa perlahan2 berjalan menuju ke pintu biliknya.

Jungkook memandang seorang gadis yg tiba2 keluar dari bilik rumah tersebut.Lisa terkedu melihat beberapa orang lelaki berseragam memengang sejata di hadapannya.Lisa menelang liur setelah salah seorang daripada mereka mengacukan pistol kearahnya.Lisa melihat jasad kedua orang tuanya yg berlumuran darah,yg pasti mereka sudah tidak bernyawa.Dia berasa gembira melihat tubuh Encik Doksoon yang tidak bernyawa.Jungkook berasa pelik melihat tingkah laku gadis didepannya yg tersenyum sinis kearah jasad Encik Doksoon.Jungkook memberi isyarat kepada kucu2 nya supaya menjatuhkan pistol.Jungkook terkejut dengan tindakkan Lisa yang cuba melarikan diri.Namun Lisa rebah ke lantai kerana badannya yg bergitu lemah."Tak payah mimpilah nak lari.Heh!"kata Jungkook sinis."Jhope.Angkat dia masuk bonet kereta."arah Jungkook lalu memasuki kereta.Lisa yang terkejut dengan arahan dari Jungkook terus mengesot untuk melarikan diri.Namun apakan daya badanya bergitu lemah.Jhope mengangkat Lisa lalu dimasukkan kedalam bonet.Mereka pon berlalu dari kawasan rumah tersebut.

Lisa hanya memerhati setiap sudut bilik yg dikurungnya.Bilik ini sangat mewah tapi setiap tingkap dan balkoni dipasang dengan penghalang besi.Itu mustahir utk Lisa melarikan diri.Tiba2 pintu bilik dibuka dari luar.Lisa dengan segera menjauhkan diri ke sudut bilik.Jungkook memandang Lisa yg memandangnya dingin."Apa nama kau budak?"tanya Jungkook yg sudah duduk di birai katil.Jungkook memandang Lisa kerana pertanyaanya tidak dijawab."Aku tanya nama kau ni.Kau pekak ke?!"jerkah Jungkook.Namun Lisa masih diam membisu.Jungkook mengosok hidungnya lalu menghampiri Lisa."Meh,aku uji kau ni pekak,bisu ataupunn tak."kata Jungkook yang tersenyum smirk.Lisa cuba melarikan diri namun Jungkook lebih laju menarik Lisa ke pelukkannya.Lisa meronta2 namun sia2,tenaga Jungkook lebih kuat."Aku rasa sikit nye buah dada kau?"kata Jungkook sambil tersenyum nakal.Mata Lisa membutang mendengar ksta2 Jungkook."Lepaslah bodoh!!Ye.aku tak pekak.Aku tak bisu!!!!"maki Lisa.Jungkook tersenyum sinis lalu melepaskan Lisa.Dengan laju Lisa berlari ke sudut dinding."Nama kau ap.."soalan Jungkook dipotong Lisa."Nama aku Lisa!!Puas!".Jungkook tersenyum manis."Lisaaa.Lisaaa.Lisaa.Lisa."sebut Jungkook sambil keluar dari bilik.Sebelum dia menutup pintu sempat Jungkook membuat kiss kearah Lisa.Lisa berasa jijik dengan lelaki takguna tu.Dia memasuki bilik air untuk sental semua kesan pelukkan dari Jungkook.

Cinta Si JahanamWhere stories live. Discover now