Jungkook membuka kot dan butang bajunya.Jungkook berasa amat penat selepas balik dari perjumpaan rahsia geng mafia nya.Jungkook menaiki tangga untuk kebiliknya.Namun langkahnya terhenti di pintu bilik Lisa yg tertutup rapat.Jungkook melihat lubang pintu di kakinya.Langsung tiada cahaya lampu."Perempuan ni memang suka duduk dalam gelap ke apa?Atau dia dah lari?"soal Jungkook sendiri.Jungkook membuka kunci pintu bilik Lisa utk memastikan tiada apa yang berlaku.Jungkook melihat bilik itu hanya diterangi cahaya bulan.Namun langsun tidak nampak kelibat Lisa didalam bilik itu.Jungkook berasa cemas lalu terus membuka lampu.Rasa cemasnya hilang apabila terlihat Lisa yang tidur sambil berpeluk lutut di sudut dinding.Jungkook berjalan dan mencangkung di hadapan Lisa.Rambut yang menutupi wajah Lisa di selit ke telinga.Wajah pucat Lisa ditenungnya.Matanya mulai redup melihat parut2 yg ada di wajah dan badan Lisa.Jungkook mengulas lembut parut di pipi Lisa.Tindakkan Jungkook membuatkan Lisa terjaga dari tidur.Dengan laju tangan Jungkook ditepis Lisa."Apa kau nak buat hah!!?"kata Lisa yang sudah merapatkan badannya ke dinding.Lisa melihat Jungkook dari atas kebawah."Kau nak rogol aku ke takguna!?"soal Lisa keras.Jungkook mengangkat keningnya."Asal kau tanya macam tu?Kau nak aku rogol kau ke?Boleh je."tanya Jungkook kembali dengan muka smirk.Mata Lisa membulat."Yahhhh!Butangkan balik baju kau!!!Geli aku tengok sial!"balas Lisa lagi.Jungkook memandang baju kemejanya yang dibuka butangnya tadi."Ohh..Seksi kan?Mesti kau dah tergoda."kata Jungkook yang tersenyum kearah Lisa.Lisa menolak badan Jungkook menjauhinya.Lisa terus memasuki bilik air dan mengunci pintu.Jungkook tergelak kecil melihat gelagak Lisa yang cuba menjauhinya."Mandi wangi2 ye sayang.Saya tunggu kat luar."sakat Jungkook lagi."Yahhhh!!keluarlah jantan miang!!"jerit Lisa di dalam bilik air.Lisa mencebit mendengar hilai tawa Jungkook."Tch.Takguna."bisik Lisa sendiri."Kau ni memang kelakar eakk?Aku rasa kau boleh masuk Maharaja Lawak Mega kot!Hahahah.."tambah Jungkook lagi."Diamlah kau takguna!"jerit Lisa lagi.
Tokk!Tokk!
Lisa terkejut apabila mendengar pintu bilik air diketuk."Aku masuk bilik dulu.Takyah tidur dalam tandas lak kau.Nanti demam takleh aku nak tengok lawak kau.Hahahah.."gelak Jungkook lagi sambil keluar dari bilik Lisa.Setelah Lisa memastikan Jungkook betul2 tak ada dalam biliknya.Lisa menarik nafas lega."Lelaki sebal."kata Lisa menyampah.
YOU ARE READING
Cinta Si Jahanam
Short StoryLepaskan aku lah bodoh!! Bebaskan aku dari kegelapan dunia kau! Kenapa aku? Tak berhak kah aku untuk bahagia?! Walau hanya seketika... Betulkah dia tidak berhak peroleh bahagia?Betulkah hanya kegelapan menemaninya?Hanya dalam cerita Cinta Si Jahanam...