|3📲|

1.3K 142 3
                                    

Dzień trzeci

*Harry*

Harry aż dziesięć godzin zastanawiał się nad tym, czy odpisać mężczyźnie. W porównaniu do innych, nie miał zboczonego zdjęcia na profilowym, a jego wiadomość była w pewnym sensie miła. Był już późny wieczór, Styles leżał w bokserkach na swoim łóżku.

"Raz kozie śmierć" powiedział sobie w myślach i napisał do nie jakiego "louist91" musiał odbyć swoją karę, jednak z drugiej strony był ciekawy.

Harry nie wiele myśląc wysłał wiadomość. No cóż, teraz można było jedynie czekać.

*Louis*

Szatyn właśnie odstawił pustą butelkę po piwie i spojrzał na swojego przyjaciela. Mieli oboje dziś ciężki dzień. Steve musiał nasłuchać się jakiejś płaczliwej kobiety, która nie chciała dać rozwodu mężowi, a Lou kolejny raz musiał bronić pewnego chłopaka, który ma lepkie rączki.

Nagle ciszę między przyjaciółmi zakłóca dźwięk przychodzącego powiadomienia na telefon Tommo. I w tym momencie Louis zaczął żałować, że nie zostawił go w aucie. Wzdychając spojrzał na wyświetlacz.
"Masz nową wiadomość na portalu..."

- Co tym razem, króliczku?
- Twój cudowny portal randkowy, dupku

Szatyn przyglądał się śmiejącemu się przyjacielowi i miał ochotę go zabić.

- Czy ty w ogóle z kimś pisałeś?
- Nie? -zmarszczył brwi - Każdy chce sponsoringu. Dziś rano dostałem wiadomość typu: Dam ci się spuścić na mnie za kilka setek. Do czego ta młodzież podąża?
- Nie wszyscy mają tyle kasy co ty
- Ale ja też kiedyś nie miałem kasy..
- A napisałeś do kogoś, czy po prostu czytasz co piszą inni?
- Napisałem
- I co?
- Nie odpisał

Steve zaniósł się śmiechem, a Lou już widział w wyobraźni jak wyrywa temu kretynowi język i karmi nim piranie w swoim akwarium.
Zdenerwowany wziął telefon i wszedł w powiadomienie, aby zobaczyć kto go ciekawy nawiedził. Jakie było jego zdumienie, gdy zobaczył kto to.

- Odpisał -wyszeptał pod nosem

📨
CurlyHazz

Umm.. Cześć?
Jesteś jedyną osobą, której odpisałem, ale wydajesz sie miły i nie chcesz mnie przelecieć (przynajmniej mam taką nadzieję hah).
Na jakie tematy chciał byś rozmawiać?  Jestem otwarty na propozycje :)
Mam nadzieje, że sweter i gruba czapka są odpowiednie na tą pogodę  ;)

Nie wahając się napisał tylko dwa słowa: Definitywnie odpowiednie

T(S)exting: Pillow Talk •Larry Stylinson•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz