Hejcia Truskawki!
Mamy ponad 126 obserwatorów i 125 gwiazdek na tym...
Czekać co?
126 obs i 125 gwiazdek???
Przypadek ?
Nie sądzę ....
Wracając... Jako special przygotowałam rysunek Fluttersi i 10 ciekawostek albo faktów...
Najpierw rysunek i kilka słów o nim... Potem ciekawostki.Nie obłazi mnie to ,że rysunek dostał kopniaka w tyłek i został odwrócony.
Rysunek przedstawia młodą i starszą FlutterNes. Rysowany na muzyce . Według mnie rysunek nawet ładny chociaż lineart robiłam długopisem... Po prostu ładny .
Jaka jest wasza ocena ? Pisać w komentarzu.Teraz ciekawostki o FlutterNes.
1. Niebieskie kopyta , skrzydła i uszy pojawiły się w jej pierwsze urodziny.
2. Przed jej WIELKĄ zmianą była nieciepliwa, żartobliwa i śmiała.
3. Pegaz został trzy razy zły. Pierwszy raz w młodości , drugi raz przez Sombrę ( ͡° ͜ʖ ͡°) , a trzeci raz przez Herobrine'a.
4. W młodości tak jak Scootale nie umiała latać. Pierwszy lot przebyła dwa dni po 5 urodzinach.
5. Kocha putinowe pierogi. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
6. W młodości oglądała Sailor Moon i Naruto.
7. Gdy mnie nie ma ogląda pornole .
8. Dostała depresji...
9. Twierdzi ,że nie umie rysować ,a ja jestem przeciwnego zdania . ( Jak ja twierdzę ,że nie umiem rysować , a Nes mówi ,że ładne XD)
10. FlutterNes ma głos . Raz słyszałam jak śpiewa pod prysznicem ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Nie chciałambym się chwalić ,ale muszę to powiedzieć. BĘDĘ WYSTEPOWAŁA W PRZEDSTAWIENIU !!! NA ŚWIĘTA !!! I no powiedziałam czy tam napisałam. Występować będę dla 4-7 i dla Gimby. Zostałam.... Dzieckiem ! Wow ! Najlepsza rola ever. Jak tylko mówię coś na początku XD. Ale tym razem dziewczynką co pyta ojca o czwartego króla xd . Inaczej . 3/4 klasy występuje i trochę gimby. Najlepsze jest to, że mogę ubrać co kolwiek ,bo jestem dzieckiem.
Dobra kończe ...
ELO!
CZYTASZ
Bazgroły Beztalencia [Zakończone]
ActionRakowe rysunki ( ͡° ͜ʖ ͡°) Życie artbooka: 28.10.17 - 7.03.18