Miesiąc temu..
Tak! Wreszcie 140 follow. Tylko 10 followków i 150. Ukochana liczba... Niedługo pół roku na Wattpad, kontreknie 29 grudnia ( czyli dzisiaj xD) o! 141 follow. Izi pizi lemon skłizi. Szybko pójdzie :P o kolejny. Szybko pójdzie... Może by tak zrobić jakiś rysunek na 150? To byłby dobry pomysł. Chociaż... Nie wiem jak mógłby wyglądać, jaka technika, jaki on ma być? Może zrobię go na tablecie w Ibiz Paint X? To byłby dobry pomysł... Czekaj co? Znowu 141? Czy oni się bawią ,,dam ,a później zabiorę"? Znowu 140?! Oni chyba serio ze mnie żartują?!
Przed świętami
OOo yeah!!! 146 obserwacji!! Chyba już nie robią tej cholernej gry?! Okeja... Nie wiem co robić... Oooo cooo??! Co tam szybko lecą te obserwacje?! 148 obserwacji...
Dzisiaj o 2
Wejde sobie ma wattpada... Co tu sie zrobiło?! 150 obserwacji?! Dobrze, że wczoraj dokończyłam ten rysunek na 150 :) OOo!! Mam pomysły...
Teraz
Witam po tym nietypowym wstępie... Ale muszę wam podziekowac za 150 obserwacji ^^ Kocham was za to!!! A w październiku wybiło 100 ,a teraz 150... Poleciało xD no dobra... Leci rysunek na 150 xD
Ja pokochałam ten rysunek !!! Aż w ramkę go sobie włożyłam ^^
Technika to moje promarkery i mazaki żelowe z brokatem ^^Pewnie już (może) każdy zauważył ,że zamiast FlutterNesPL jest FlutterPiePL? To wynika z tego, że FlutterPie czuje się zapomniana i jakby nie istniała ,a to ona była moją pierwszą ponysonką w życiu... Więc dlatego do końca lutego będzie FlutterPie zamiast FlutterNes... ( za niedługo bedą jej urodzinki ,bo 15 stycznia)
Oraz do końca lutego zamiast kuców będą
koty! ( dłuuuuuuugi odstęp xD)
No kucyki gdzie nie gdzie będą ,ale będą kociaczki :3I jeszcze jedna informacja.
Robię Q&A! Możecie przy tym zadawać pytanka do mnie ^^Jutro pojawi się już ostatni rysunek....¹
Więc narka!!!
¹
Ostatni w tym roku rysuneczek!!! Kto się nabrał ,że ostatni ostatni? Pisać.. I mogę oświadczyć ,że to najdłuższy rozdział w bazgrołkach ^^Teraz to narazie!!!
CZYTASZ
Bazgroły Beztalencia [Zakończone]
ActionRakowe rysunki ( ͡° ͜ʖ ͡°) Życie artbooka: 28.10.17 - 7.03.18