Tak,ľudia moji,hlásim sa vám s otázkami ale aj odpoveďami!
HOPE YOU LIKE IT
Ahojte! Som veľmi rada,že sa niektoré dievčatá zapojili. S Harrym,Laylou,mnou a jej rodičmi sa budeme snažiť odpovedať na položené otázky :)
⚫budú vyznačené ich odpovede
✖ budú vyznačené moje odpovedeOtázky pre Harryho:
1.Prečo si na začiatku Layle ublížoval?
⚫Mal som skrat. Viem,že to nie je vysvetlenie ale som debil. Spravil som chybu2.Myslíš si,že Layla je tá pravá?
⚫Určite áno3.Prečo si si vybral práve Laylu?
⚫Lebo bola nádherná,len jediný pohľad na ňu a bol som mimo4.Ako dlho už ľúbiš Laylu?
Od tej chvíle,čo som zistil,že si bez nej neviem predstaviť ani sekundu.5.Prečo si jej ublížoval?
⚫Hovoril som to. Mal som skrat,ale aj tak je to neospravedlniteľné6. Naozaj ju miluješ?
⚫Áno,je to moja princezná7.Prečo si jej robil zle?
⚫Lebo som neskutočný debil8.Plánuješ s ňou budúcnosť?
⚫Áno,viem kde by sme mali svadbu. Že chcem dve rozkošné deti,a hlavne kde by sme mali prvú svadobnú noc9.Ako si zistil,že ju miluješ?
⚫Ako? Jedným spôsobom. Stačilo mi raz pobozkať jej jemné pery a zahľadieť sa jej do očí. Ihneď som vedel,že bude môjho srdca kráľovnáOtázky pre Laylu:
1.Kedy si si uvedomila,čo cítiš k Hazzovi?
⚫Dosť ťažká a diskutabilná otázka. Nechcela som si priznať,že ho ľúbim a ani kedy sa to stalo. Prepáč,ťažko sa to zodpovedá.2.Prečo si o tom nikomu nepovedala?
⚫Bála som sa. Nevedela som čoho je schopný.3.Ako si zistila,že ho miluješ?
⚫Nechcela som bez neho byť.Dýchať. Žiť.4.Rozmýšľala si nad tým ako s Hazzov zostarneš?
⚫Áno,samozrejme že áno. Nádherný domček niekde na dedine,s maličkými deťmi a Hazzom bez trička.5.Ako by sa mali volať vaše deti?
⚫Jednoznačne Darcy a ChristianOtázky pre rodičov:
1.Prečo ste nechali Laylu samú doma?
⚫Musela sme ísť na služobnú cestu,ale keď keby vieme,tak určite neodídeme.Otázky na mňa:
1.Ako ťa napadol tento príbeh?
✖Popravde ani neviem.2.Prečo si Layle vybrala také meno aké má?
✖Keď som začínala s príbehom,ešte som netušila ako sa bude volať. Napadlo ma to počas písania3.Máš už jasno V tom,ako príbeh skončí?
✖Áno,všetko mám do poslednej bodky.4.Ako ťa napadol písať tento príbeh?
✖Som fanúšička Harryho,tak prečo neskúsiť niečo s ním?5.Kedy bude pokračovanie?
✖Pokúsim sa do týždňa vydať kapitolku6.Prečo so sa rozhodla práve pre texting s Hazzou?
✖Lebo som Styles,a všetky príbehy s Hazzom sú nesmierne úžasné. Tak som sa do toho tiež dala.7.Bude viac ako 150 častí?
✖Bohužiaľ nie
YOU ARE READING
Texting /H.R./
Fanfictionbanano_69: Miláčik nemala by si si nechávať otvorené okno. A najmä,keď máš len tričko a tie rozkošné čierne čipkované nohavičky ❤ Cover by AndreaBaginov ❤