Sabah alarmın sesiyle gözlerimi zor da olsa açmayı başardım. Alarmı kapattıktan sonra saate baktım. Saat'in 07.03 olduğunu öğrenince neden alarmı kurdum diye düşünmeye başlamıştım ki. Odamın kapısı açıldı ve içeriye annem girdi. Annem bi bana şöyle baktı ve ' daha hazırlanmadın mı' diye sordu. Ben, ''neden , hazırlanayım ki ''dediğimde annem bana 'delisin sen' der gibi baktı ve eğilip ayağından terliği çıkaracakken ben yatakta dik durarak '' ov sakin sakin, şimdi o terliği yavaşça yere bırak '' dediğimde annemin terliğinin bana doğru geldiğini gördüm ve kafamı eğerek yataktan kendimi hızlıca attım. Yere yapışmadan önce annemin '' kızım, bugün okul var. Deli misin sen ? '' deyişini duydum ve yere öyle yapıştım. '' Okul! GERÇEKTEN Mİ!!! '' diye bağırınca annem kulaklarını kapatıp yavaşça odamdan ayrıldı ve çıkarken de '' hadi çabuk ol'' dedi. Evet benim bağırmama kimse dayanamazdı. Çünkü ben bağırınca sesim çok ince ve çekilmez çıkıyordu. Meriç yan odadan '' lan kızım uykumun içine sıçtın'' deyince bunu kanıtlamış olduk. Yerden kalkıp lavaboya gittim. Lavaboda işlerimi hallettikten sonra , odama gittim. Dolabımı açıp 'bu gün ne giysem' der gibi baktım ama okula forma giyildiği aklıma gelince sağ tarafta bana sırıtan formalarımı aldım ve giydim. Saçımı taradıktan sonra elimle şekil verip odadan ayrıldım. Mutfağa gelince, ilk defa Meriç'in masada olmadığını gördüm. Sandalye çekip oturacakken sandalye yerine yere sert bir şekilde oturdum. Ahhhh!!! popom canım popom. Arkadan Meriç'in gülme sesini duyunca ayağa seri bir şekilde kalktım ve masada duran bardaktaki suyu elime alarak Meriç'in kafasına döktüm. Meriç o sırada güldüğü için benim suyu aldığımı görmedi ve suyu dökmem onun için bir sürpriz oldu. Suyu dökünce bana sinirli bir şekilde baktı ve bir adım atıcaktı ki annemin , "oyalanmadan kahvaltınızı yapın" dediğini duyduk ve oturup kahvaltımızı yapmaya başladık. Kahvaltımızı bitirdikten sonra , anneme 'görüşürüz' deyip evden ayrıldık. Asansör beklerken bende o sırada ayakkabımın bağcığını bağlıyordum. Asansör gelince bindik ve 0.kata bastık. Asansörden ilk çıkan Meriç oldu. Onun arkasından ben göz devirerek çıktım. Beyefendi , üstüne su döktüğüm için bana tripliydi. Aman sanki benim de çok umrumda diyerek Meriç'in arkasından yürümeye başladım. Okula geldiğimizde Meriç arkadaş grubunun yanına gitti. Bende sıraya doğru ilerlemeye başladım. Sıraya geldiğimde gözlerim Selin'i aradı. Ama bulamadım. Birazdan gelir diye düşünerek sırada en arkaya geçtim. Bizim sınıftan birkaç kişi yanıma gelip 'tatilin nasıl geçti' gibi klasik soru sordular ve bende kısaca 'güzel' dedim. Ellerimi ceketimin cebine koymuş. Selin'i beklerken yanımda birisini hissettim. Meriç yada Selin umuduyla kafamı kaldırdım. Ama bu ne Meriç ne de Selin'di. Geçen gün Selin'le gittiğimiz alışveriş merkezindeki siyah giyinmiş ve göz göze geldiğim oğlandı. Bana hafif sırıtarak bakarak "ben Akın" dedi. Bende hafif bir şekilde tebessüm ederek "bende Çakıl" dedim. Tebessüm ederek önüne döndü.