2

477 51 8
                                    

Mephisto pov:
Am ajuns în fața unui castel.
Harry:haide!*traganduma de mana pana in fata unei camere* aici este camera mea!
Eu:*intru  in camera* îmi place!
Harry:asezate te rog!*arata spre pat*
Ma asez pe marginea patului iar Harry se asează langa mine.
Harry pov:
Baiatul asta este foarte diferit! Imi place! In plus, prezenta lui îmi ofera o stare ciudata. Ma atrage  si ma îndepărtează in acelasi timp,senzatia pe care mi-o da prezența lui este identică cu cea pe care o au oameni cand se apropie de ceva ce simt ca le va face rău dar ce ii ademeneste periculos de rapid. Simt ca acest băiat este cel ce îmi va oferi sentimente de durere dar si de fericire, simt ca acest băiat este un copil cufundat in întuneric ce asteapta mana întinsă a unui înger. Acest băiat este un înger cazut iar eu sunt unul ce se teme sa isi arate aripile. De ce sa nu il seduc ca mai apoi sa ne alinam reciproc durerea? De ce sa nu unim bucățile rămase din inimile noastre ca mai apoi sa formăm o inimă destul de puternica pentru amândoi?
Mephisto: HARRY!
Strigătul lui ma face sa tresar.
Mephisto:te uiți in gol de câteva minute bune! Imi poți răspunde la o intrebare?
Eu:da.
Mephisto:Cine sunt părinți tăi? Nu semeni de loc cu regi asasinați
Eu:nu stiu.
De fapt stiu dar el nu trebuie sa afle. Părinți  mei sunt Arhangheli Mihail si Gavril iar menirea mea este aceea de al duce pe nepotul creatorului,mai exact pe fiul lui Lucifer, in Palatul Ceresc. Creatorul a decis sa lase Raiul in mâinile nepotului sau.
Mephisto:cum spui tu.
Din fericire mai am mult timp de petrecut pe pamant. Iar acum....
Mephisto/Harry pov:
Zarurile sunt aruncate iar jocul seductiei a început! Ii voi lua sufletul si  il voi face al meu fie ca vrea fie ca nu

Ma urasti? YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum