"פן" צעקנו שלושתנו ביחד אחרי ספירה לשלוש כיד להעיר אותה.
"מה? די ! תנו לישון!" היא אמרה בקול ישנוני.
"אמרתי לך אלי" ג'וי נשענה על המשקוף בכניסה לסלון וחד עם החברים שלה
"פן, נו תתעוררי" אמרתי וניערתי אותה.
"תינוקות" ג'וי מלמלה.
"או, תשתקי כבר" אמרתי לה וג'וי פערה את עייניה. הייתי מרוצה מעצמי.
"מה קרה? קילקלתי את כבוד נשיאת ארצות הברית?" התגריתי בה
"בואו נלך, אני לא אוהבת להיות עם תינוקות באותו החדר" ג'וי אמרה והלכה יחד עם חברים שלה לחדר.
"טוב , טוב אני מתעוררת" פן אמרה .
"טוב שנזכרת, אחריי שהם צחקו עלינו" סאםא אמרה לה.
"מה את רוצה? אני מתה מעייפות" היא התלוננה. המשכנו את הלילה ולא הלכנו לישון. רציתי ללכת לחדר של ג'וי ולהראות לה שאנחנו לא תינוקות, אבל היא הראתה לי שהיא כן, הם ישנו. חלק על הרצפה, חלק על המיטה. צחקתי בשקט והלכתי חזרה לסלון.
"יאלה הולכים לישון, כל הכבוד בנות" אמרתי ועודדתי אותם. כל אחת נכנסה לשק השינה שלה והלכה לישון. רק עצמתי עיינים וכבר נרדמתי.
קמתי לרעש של מוזיקה . היא הייתה ממש חזקה , פתחתי את עייני וראיתי גם את פן סנדי וסאם מנסות להתמודד עם הרעש. הסתכלתי סביבי וראיתי את ג'וי והחברים שלה רוקדים עם המוזיקה הכי רועשת שקיימת בעולם.
"ג'וי , תשתיקי את זה" אמרתי בקול ישנוני
"אוי, הערנו אותכם? איזה באסה, מסתבר שהם כם ישנו" אמרה לי בקול מתנשא.
"תרגעי חמודה" אמרתי לה צוחקת עלייה "גם אתם ישנתם לא רע" אמרתי והערתי את הבנות.
הגיע הערב וכל אחת הלכה הבייתה , חוץ ממני ומג'וי, חבל באצת שאין לי בית ללכת אליו שג'וי לא נמצאת בו.
"בנות, אנחנו צריכים לדבר איתכם" אמא ואבא הגיעו לסלון.
אני וג'וי הפסקנו לריב על מי יאכל את השאריות של הגלידה שנשארו מהמסיבה והסתכלנו על ההורים במבט שואל. רצתי והתישבתי ליד אבא בסלון.
"אז ככה, יכול להיות שיהיה לכם קצת קשה אבל.. כשאין ברירה אין ברירה. העניין הוא כזה. קיבלתי קידום בעבודה" אבא אמר.
"מזל טוב אבא, ואו , הורדת לי אבן מהלב" אמרתי, נשקתי לו והתכוונתי ללכת לחדר.
"זה לא הכל" הוא אמר בפרצוף רציני.
"הקידום יתקיים רק אם נסע למשלחת, של שנה, בארצות הברית" הוא אמר.
ג'וי ואני הסתכלנו אחת על השנייה ואז על אבא, זה הדבר האחרון שאני רוצה שייקרה.
YOU ARE READING
ההבדל בינינו
Misterio / Suspensoשתי תאומות זהות, שונות באופי , אויבות אחת של השנייה. מה יהיה עם האהבה, קנאה, חברות, בנים, בנות, משפחה... איך זה לגדול עם נערה שכל מה שהיא רוצה הוא לשנוא אותך? תגלו הכל כשתקראו את הסיפור... קריאה מהנה...! אזהרות: *תכנים מיניים *אלימות *קללות *קט...