Καποιες παλιες φιλες των αγοριων

206 11 5
                                    

ΠΟΠΗΣ POV:Σημερα η μερα ειναι ηλιολουστη..ο ηλιος λαμπει εξω..Χθες στον υπνο μου ειδα τον Κωστα μου..Ηταν τοσο ωραιο ονειρο δεν ηθελα να ξυπνησω..Ειδα οτι ειχαμε παει εκδρομη σε ενα πολυ ωραιο μερος που ειχε μια παραλια και καναμε βολτα μαζι με το μωρο μου αγκαλιασμενοι..και μετα καναμε βολτες σε εκεινο το μερος.ηταν πολυ ωραια.Μακαρι καποια στιγμη να γινοταν πραγματικοτητα το ονειρο και να πηγαιναμε καπου  διακοπες  μαζι με τα παιδια.

Μετα βαζει καφε τρωει πρωινο και την παιρνει τηλεφωνο ο Κωστας..

Κωστας:Καλημερα ομορφια μου..τι κανεις?

Ποπη:Καλημερα αγαπη μου..καλα ειμαι εσυ?

Κωστας:Ε καλα σε σκεφτομαι..λοιπον σημερα ελεγα να παμε για κανενα ποτο το βραδυ τι λες?

Ποπη:Ναι πολυ καλη ιδεα..να παρω τηλεφωνο και τα κοριτσια?

Κωστας:Ναι και εγω θα παρω τα αγορια..θα τα πουμε το βραδυ κατα τις εννια κοντα στο παρκο οκ?

Ποπη:Ναι οκ..αντιο μωρο μου..

Επειτα πηρε τηλεφωνο τα κοριτσια και πηγαν σπιτι της..αρχισαν λοιπον να σκεφτονται τι θα φορεσουν το βραδυ για να αρεσουν στα αγορια..Οταν ετοιμαστηκαν βαφτηκαν,εφτιαξαν τα μαλλια τους και εφυγαν να πανε στο κοντινο παρκο..Τους βρηκαν να τις περιμενουν..οταν τους ειδαν ετρεξαν τους αγκαλιασαν και εκεινοι δεν ηξεραν τι να πουν

.

Κωστας:Ειστε πανεμορφες!

Ποπη:ευχαριστουμε πολυ και εσεις ειστε πολυ ωραιοι!

Θανασης:Ευχαριστουμε

(Για να τους περιγραψω κιολας: Η Ποπη φορουσε ενα κοκκινο φορεμα οχι πολυ κοντο λιγο πιο πανω απο το γονατο και τις  μαυρες ψηλοτακουνες γοβες της.τα μαλλια της τα ειχε κανει μια γαλικη πλεξιδα,η Αντωνια ειχε βαλει μια ασπρη μπλουζα που επεφτε στον ομο που την συνδυασε με μια μαυρη κολλητη φουστα και τις μαυρες τις γοβες και τα μαλλια της τα ειχε αφησει κατω..και η Ραφαηλια εβαλε ενα γαλαζιο φορεμα που πανω ειχε ενα φιογκο..και τις γαλαζιεα τις γοβες.τα μαλλια της τα ειχε κανει καλοσχηματισμενες μπουκλες.Απο την αλλη τα αγορια ο Αλεξης φορουσε ενα γαλαζιο παντελονι με ενα ασπρο πουκαμισο απο πανω..ο Κωστας μια ασπρη μπλουζα και ενα τζιν και ο Θανασης ενα μαυρο πουκαμισο που ειχε τα δυο πρωτα κουμπια ανοιχτα και ενα σκουρο μαυρο τζιν)Ηταν ολοι τους πολυ ομορφοι!!

Επειτα ανεβηκαν στις μηχανες και πηγαν σε ενα μαγαζι..Οταν εφτασαν μπηκαν μεσα .το μαγαζι ηταν αρκετα μεγαλο και ειχε πολυ κοσμο μεσα..ο dj επαιζε δυνατα την μουσικη.Επειτα καθισαν σε ενα τραπεζι και παρηγγειλαν τα ποτα τους..Υστερα αρχισαν να μιλανε και να κοιταζονται ολη την ωρα.Μετα σηκωθηκαν να χορεψουν..Ομως μετα τα κοριτσια πηγαν στην τουαλετα να φρεσκαριστουν και οταν βγηκαν εξω ειδαν μια παρεα κοριτσιων να ειναι με τα αγορια τους και να γελανε..Ζηλεψαν αλλα προσπαθησαν να μην το δειξουν..Ετσι πηγαν  προς το μερος τους..

Κωστας:Αντε βρε που εισασταν?

Ποπη:Ηρθαμε..

Αλεξης:Απο εδω να σας γνωρισουμε καποιες φιλες μας απο το σχολειο μας..την ντινα την γεωργια και την μαρια..Ηταν ολες πολυ εμφανισιμες..

Αντωνια:Και ειστε στην ιδια ταξη με τα αγορια μας?

Μαρια:Ναι..

Μετα αρχισαν να μιλανε τα κοριτσια μεταξυ τους και γνωριστηκαν καλυτερα και μαιστα κανονισαν να βγουνε αυριο μεταξυ τους για να τα πουνε

Παρεα αγοριων:

Κωστας:Νομιζω οτι τις συμπαθησαν..τι λετε?

Αλεξης:Ναι...απο οτι βλεπω μια χαρα τα πανε

Θανασης:Δεν πρεπει να τις πουμε οτι ειναι τα πρωην κοριτσια μας?

Κωστας:Μπα δεν νομιζω..αστο καλυτερα γιατι μετα θα εχουμε καβγαδες

Αλεξης:Ναι δικιο εχεις Κωστα..

Υστερα κατα τις 1 η ωρα αποφασισαν να φυγουν ..ηταν ολοι πολυ κουρασμενοι

Μια ιστορια αγαπηςWhere stories live. Discover now